Opleverdatum verstreken en nog steeds niks?

• 23 september 2013
  • 10 reacties
  • 2972 keer bekeken

Badge
Hoi,

heb onlangs een adreswijziging doorgegeven voor Telfort Internet en Vast bellen. Op de bevestigingsbrief staat vermeld dat op 21 september de opleverdatum is.
Heb nog steeds geen werkende internetverbinding. Alleen powerlampje brandt. Heb reset gedaan meerdere malen en ook uit/aan gedaan, kabels opnieuw aangesloten en nog steeds niks. 
Heb 2uur geleden met de klantenservice gebeld en zei vertelden me dat alles is geactiveerd en alles zou moeten werken. Ik moest paar uurtjes wachten. Nou is er nog steeds niks. Wie o wie weet wat er aan de hand is. Heb geen zin om opnieuw te bellen want ik belde net ongeveer 25/30 minuten met de klantenservice.

Groeten.

Altun

10 reacties

Reputatie 8
Badge +10
Het kan zijn dat er nog een signaal van een andere (vorige) provider op de verbinding staat als deze nog niet is opgezegd.
In dit geval levert Telfort de verbinding over het andere aderpaar.
In het ISRA-punt kan je zelf de kabeltjes verwisselen, als er nu rood en blauw is aangesloten dan verwissel je deze voor de oranje en witte aders.
Is dit niet de oplossing dan zal webcare hier morgen naar moeten kijken...
Badge
Het kan zijn dat er nog een signaal van een andere (vorige) provider op de verbinding staat als deze nog niet is opgezegd.
In dit geval levert Telfort de verbinding over het andere aderpaar.
In het ISRA-punt kan je zelf de kabeltjes verwisselen, als er nu rood en blauw is aangesloten dan verwissel je deze voor de oranje en witte aders.
Is dit niet de oplossing dan zal webcare hier morgen naar moeten kijken...

Hoi,

dat is niet mogelijk. Dit is een nieuwbouw huis en ben zelf de eerste bewoner. Dus dat is uitgesloten. Heb inmiddels alles dubbel geprobeerd. Met splitter, zonder splitter (oude woning was ook zonder splitter), in meterkast, woonkamer, slaapkamer, nergens krijg ik een signaal, niet eens een rode lampje laatstaan groen.

Ben toen met mijn modem naar de buurman gegaan en hopsekee, daar branden de lampjes wel.
Dus het is ook uitgesloten dat het aan de modem ligt. Er is duidelijk geen signaal in ons huis alleen en dit wil ik zo spoedig mogelijk opgelost hebben. Als het niet op afstand geregeld kan worden dan wil ik dat Telfort iemand hierheen stuurt om dit werkend te krijgen.

KENMERK: TV9PATZB43/162666/4613918

Groeten.

Altun
Reputatie 8
Badge +10
Er is duidelijk geen signaal in ons huis alleen en dit wil ik zo spoedig mogelijk opgelost hebben.

Duidelijk... ;)
Hier moet webcare naar kijken.
Badge
Er is duidelijk geen signaal in ons huis alleen en dit wil ik zo spoedig mogelijk opgelost hebben.

Duidelijk... ;)
Hier moet webcare naar kijken.

bedankt voor je reactie :)

krijg ik automatisch bericht van hen of hoe gaat dat nu in zijn werking?
Reputatie 8
Badge +10

krijg ik automatisch bericht van hen of hoe gaat dat nu in zijn werking?

De Telfort webcare medewerkers lezen mee op dit forum en één van hen zal spoedig reageren.
Reputatie 4
Badge +3
@alperaltun,

Ik zie dat er inmiddels een storingsmelding is aangemaakt om het probleem op te lossen. Er wordt hoogstwaarschijnlijk vandaag nog contact met je opgenomen om een monteur aan te sturen. Laat je ons weten of dit naar alle tevredenheid is opgelost? :)

Mijn excuus voor het ongemak.

Henk
Badge
Excuseer mijn taalgebruik, ik ben een internationale student.

Ik heb hetzelfde probleem. Is het mogelijk om mijn verbinding ook controleren?

Mijn opleverdatum was gisteren en de verbinding nog steeds niet werkt.

hartelijk bedankt!
Badge
@alperaltun,

Ik zie dat er inmiddels een storingsmelding is aangemaakt om het probleem op te lossen. Er wordt hoogstwaarschijnlijk vandaag nog contact met je opgenomen om een monteur aan te sturen. Laat je ons weten of dit naar alle tevredenheid is opgelost? :)

Mijn excuus voor het ongemak.

Henk

Jep het werkt weer.

DSL lampje is oranje, wordt neem ik aan later vanzelf groen?

zou graag mijn oude modem van zyXel willen inruilen voor de nieuwe Arcadyan Experia Box V8 (als het beter is)

kunnen jullie dat doorgeven?

Groeten Altun
Reputatie 8
Badge +10

Bij een verbinding over ADSL is het lampje oranje, bij VDSL is deze groen.
Badge

Bij een verbinding over ADSL is het lampje oranje, bij VDSL is deze groen.

bedankt 😉

Reageer