beantwoord

Opleverdatum niet te vervroegen

• 18 september 2017
  • 2 reacties
  • 129 keer bekeken

Beste allen,

Kan iemand mij vertellen waarom het niet mogelijk is (buiten het antwoord 'het is een geautomatiseerd proces') om een aansluiting van een nieuw abbonement naar voren te halen.
Ik zou per afgelopen vrijdag aangesloten worden, maar dat was niet mogelijk wegens een ontbrekend ISRA punt. Dit kan ik nog begrijpen (buiten het feit dat dit pas na 4 weken wordt gemeld middels een email dat de levering wordt uitgesteld naar 26 september.). Het ISRA punt is inmiddels aangesloten, maar ik moet toch nog wachten tot 26 september met de aansluiting. Dit wil dus zeggen dat ik 2 weken extra zonder aansluiting zit, en dat is op zijn zachtes gezegd niet erg handig omdat ik voor mijn werk stand by diensten heb. Een compensatie middels 4g oid zat er ook niet in. Want 'wij gaan niet over mobiel' volgens de klantenservice.

Vraag van mij is dus waarom het nog 8 dagen duurt voordat een aansluiting geregeld kan worden, die eigenlijk al bijna een week geregeld had moeten zijn...??? Heb inmiddels al 4x contact gehad met de helpdesk, maar daar wordt ik ook niet echt wijzer van.
icon

Beste antwoord door Wieger DB 19 september 2017, 15:21

Hoi Roosendaal, welkom op het Telfort forum. Uit je topic maak ik op dat je niet tevreden bent over het contact met de klantenservice en de duur van je oplevering. Het is zeer lastig als je geen verbinding hebt als je standby diensten hebt. Kan me daarom goed voorstellen dat je graag snel diensten hebt.

Dan nu naar je vraag. Er is inderdaad sprake geweest van een vertraging in de levering doordat het IS/RA punt niet aanwezig is. Hierdoor is de leveringsdatum verschoven naar 26 september. Navraag bij ons leveringsteam leert mij dat ik deze datum niet kan vervroegen, ondanks dat het IS/RA punt inmiddels is aangelegd. Ik kan me in jouw situatie goed voorstellen dat je snel internet wil, heb jammer genoeg niet de mogelijkheid om dat te versnellen voor je.
Bekijk reactie

2 reacties

@Wieger - Telfort -->> Dank voor het uitzoeken.

Dat het echt niet versneld kan worden vind ik wel een beetje vreemd. Het lijkt nu alsof je 30 euro aansluitkosten betaald voor een geautomatiseerd systeem dat maar gewoon 'gereset' wordt als er een stap mist. In dit geval een ontbrekend IS/RA punt waar ze pas enkele dagen voor oplevering achter komen en dan een algemen mail sturen zonder uitleg waarom eea vertraagd is. Daar moet je dan als klant zelf weer achteraan gaan. Hierna wordt het hele proces weer opnieuw doorlopen waarbij niemand kan ingrijpen om maatwerk/dienstverlening naar een klant te verlenen. Ik snap dat er veel verloop is en dat ik niet de enige aansluiting op een dag ben, maar ik denk dat een betere informatie voorziening zonder de standaard antwoorden een hoop ergernis bij klanten kan wegnemen.

Maar goed, heb nu maar een onbeperkt 4g abbo afgesloten voor een maand om de periode te overbruggen :):)
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Roosendaal, welkom op het Telfort forum. Uit je topic maak ik op dat je niet tevreden bent over het contact met de klantenservice en de duur van je oplevering. Het is zeer lastig als je geen verbinding hebt als je standby diensten hebt. Kan me daarom goed voorstellen dat je graag snel diensten hebt.

Dan nu naar je vraag. Er is inderdaad sprake geweest van een vertraging in de levering doordat het IS/RA punt niet aanwezig is. Hierdoor is de leveringsdatum verschoven naar 26 september. Navraag bij ons leveringsteam leert mij dat ik deze datum niet kan vervroegen, ondanks dat het IS/RA punt inmiddels is aangelegd. Ik kan me in jouw situatie goed voorstellen dat je snel internet wil, heb jammer genoeg niet de mogelijkheid om dat te versnellen voor je.

Reageer