opleverdatum 2 juni 2012

• 1 juni 2012
  • 7 reacties
  • 2169 keer bekeken

Badge
Hallo

afgelopen woensdag kreeg ik van Telfort een email met het bericht dat mijn telfort internet standaard abonnement is geactiveerd. In de brief die ik kreeg staat echter een opleverdatum van 2 juni 2012. Ik heb natuurlijk het modem wel direct aangesloten, maar krijg geen lampjes bij internet en dsl. Is het nou zo dat ik inderdaad moet wachten tot morgen (2 juni 2012) of klopt er iets niet, aangezien ik wel een mailtje kreeg met het bericht dat het abonnement is geactiveerd. Moddem zit direct bij het Isra punt (dit is ook het goede, want ik heb eerder Telfort gehad).

Graag een reactie,

Rindert.

7581 XR, Huisnummer 68.

7 reacties

Badge +2
De verbinding is vandaag opgeleverd. Hoe zit uw modem aangesloten op uw telefoon aansluitpunt?
Graag ontvang ik alvast uw 06-nummer via een privebericht.

Hugo
Badge
Hoi Hugo,

heb je net een privebericht gestuurd !.

mvg,

Rindert.
Badge
Hoi Hugo,

ik zal je meteen even een foto van het isra punt bijvoegen.

mvg,

Rindert.
Badge +2
Dat zit gewoon goed en hoort te werken. Ik meet een kabel van 800 meter, dat hoort 1254 meter te zijn dus die loopt niet volledig door. Ik heb een KPN monteur aangestuurd. U wordt vanmiddag, uiterlijk maandag door KPN gebeld om een afspraak in te plannen.

Dit is een andere monteur dan de installatie monteur voor TV en mogelijk heeft u op dat moment dus nog geen werkende internet verbinding. Mijn excuses voor het ongemak!

Hugo
Badge
Hoi Hugo,

maar ik heb 2 jaar terug in deze zelfde woning ook Telfort gehad. Het kan toch niet zomaar zo zijn dat er 454 meter kabel in de meting mist. Het is hier nieuwbouw. Heel vreemd.

Ik hoop oprecht dat dit snel goed wordt opgelost, anders zit ik heel snel zonder tv, internet en telefonie.

mvg,

Rindert.
Badge +2
Tussen uw woning en de centrale zitten nog een of meerdere verdeelkasten, daar kan hij ook onderbroken zijn. Dat bedoel ik ermee. Ik hoop ook voor u dat het zo snel mogelijk is opgelost.

Hugo
Badge
Hoi Hugo,

aanstaande maandag tussen 10:00 en 12:00 komt er een monteur van KPN !! Dank voor je hulp en inderdaad hopen dat het zo snel mogelijk allemaal wordt opgelost. Nogmaals dank voor je hulp.

mvg,

Rindert.

Reageer