beantwoord

Opgezegd: alles retour naar Telfort en nu brieven van KPN?

• 31 oktober 2015
  • 5 reacties
  • 811 keer bekeken

Hallo,

Wij hebben Telfort enige tijd geleden opgezegd, hierbij hebben we alle modems, ontvangers e.d. naar het adres in de opzeggingsbrief gezonden.

Een week laten krijgen wij ineens een brief over Digitenne, hetgeen wij nu voor een vol maandbedrag moe(s)ten gaan betalen. Uiteraard alsnog snel opgezegd (wat al vreemd was, wij hadden immers een Telfort totaal pakket en nooit vernomen dat we twee zaken apart moeten afhandelen).

Dat opzeggen ging gelukkig vrij makkelijk zonder discussies, maar nu hebben we het probleem met de apparatuur van Digitenne. Die hebben wij dus al opgestuurd naar Telfort, maar KPN wil het ook hebben. Vandaag arriveerde er zelf nóg een brief over de Smartcards die ook retour moeten (waarom uberhaupt?!?).

Hoe gaan we dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Michael 4 november 2015, 15:29

Hoi Paul, helder. Klopt, dat het Digitenne kastje inmiddels bij BNS ligt heb ik overheen gelezen. Ik heb gesproken met BNS, zij gaan de Digitenne ontvanger opzoeken en naar jou terugsturen (aangezien zij het niet onder jouw naam kunnen doorsturen). KPN wacht op de ontvanger. Eventuele brieven van hen mag je negeren. Indien je de ontvanger binnen hebt, mag je deze alsnog naar het adres op hun website sturen met een notitie erbij dat je het per abuis naar BNS gestuurd hebt i.p.v. naar KPN. Heel belangrijk is wél dat je jouw klantnummer van hen hierbij vermeld om verdere miscommunicatie te voorkomen.
Bekijk reactie

5 reacties

Ik denk dat je tot na het weekend moet wachten zodat webcare dit kan oppakken,.
Gaarne bericht, de tijd dringt....

Alles retour gestuurd naar BNS #25555237
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Paul! Mijn excuus voor deze wat late reactie. Aangezien Digitenne een product is van KPN (die je weliswaar met een korting i.c.m. een abonnement bij ons kunt afnemen), dien je deze retour te sturen naar KPN. Alle informatie hierover vind je op hun website. 🙂
Michael,

Ik geloof niet dat je mijn bericht goed begrepen/gelezen hebt.

Ik wist dat niet, wij hadden een Telfort alles in 1, betaalden ook aan Telfort en hebben alles al eind september afgerond en retour gezonden. Pas rond 20 oktober kregen wij van KPN een brief, maar toen was alles dus al enige tijd in het bezit van Telfort/BNS logistics.

Wij hebben het dus niet meer, jullie hebben het.

dus ... OF zij/jullie dienen het verkeerd ontvangen deel aan ons retour te zenden, aangezien het niet van jullie is, of het wordt bij jullie intern geregeld.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Paul, helder. Klopt, dat het Digitenne kastje inmiddels bij BNS ligt heb ik overheen gelezen. Ik heb gesproken met BNS, zij gaan de Digitenne ontvanger opzoeken en naar jou terugsturen (aangezien zij het niet onder jouw naam kunnen doorsturen). KPN wacht op de ontvanger. Eventuele brieven van hen mag je negeren. Indien je de ontvanger binnen hebt, mag je deze alsnog naar het adres op hun website sturen met een notitie erbij dat je het per abuis naar BNS gestuurd hebt i.p.v. naar KPN. Heel belangrijk is wél dat je jouw klantnummer van hen hierbij vermeld om verdere miscommunicatie te voorkomen.

Reageer