op 22-2 gebruikers naam gekregen maar nog geen wachtwoord?

• 4 maart 2012
  • 5 reacties
  • 2652 keer bekeken

Badge
Hallo,

Enige tijd geleden heb ik ene telfort internet en bellen abonnement besteld die 19 maart geleverd wordt.
Op 22-2 heb ik mijn gebruikersnaam gekregen maar ik heb nog steeds het wachtwoord niet per brief gehad???
Ik zou graag willen weten wanneer deze gestuurd word? Verder staat er al een tijdje wanneer ik de status van de bestelling na wil kijken: "Binnen 2 weken ontvangt u van Telfort een brief met daarin de opleverdatum van uw bestelling en uw persoonlijke gebruikersgegevens. In de brief met de opleverdatum vindt u tevens alle benodigde gegevens en activatiecodes voor Telfort vast bellen. ". De opleverdatum heb ik nog niet gehad per brief en de benodigde gegevens en activatiecodes ook niet? Ik heb dus alleen een brief met een gebruikersnaam gehad en verder nog niets. Klopt dit wel?

Daarnaast zou ik graag willen weten wanneer ik de modem ed. thuis kan verwachten?

Groetjes An

5 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Meestal ontvang je alle spullen een paar dagen vantevoren.... dat zal dus ergens na 12 maart zijn vermoed ik.
Badge
Oke, ik vind het dan alleen raar dat ik op 22-2 mijn gebruikersnaam heb gekregen waar ook staat dat het wachtwoord per brief komt, maar deze heb ik dus tot op heden nog niet gehad. Uit ervaring weet ik dat dit meestal binnen 4 dagen na elkaar verstuurd moet worden...
Badge +4
Mijn ouders hebben ook een aanvraag lopen en hebben ook alleen de gebruikersnaam ontvangen tot nu toe en nog geen wachtwoord. Is al meer dan een week geleden. Denk dus dat het normaal is!
Badge
Mijn ouders hebben ook een aanvraag lopen en hebben ook alleen de gebruikersnaam ontvangen tot nu toe en nog geen wachtwoord. Is al meer dan een week geleden. Denk dus dat het normaal is!

oh oke.. ik was nogal bezorgt aangezien hier nog weleens wat bij de post *verdwijnt*.... :?
Badge +4
Van mijn ouders wordt 23-3 opgeleverd als het goed is. Dus jij zou hem 4 dagen eerder moeten krijgen dan zij 😛 We zullen zien.

Reageer