hallio
naar 2 jaar strijd met tele2 ben ik vorig jaar december over gegaan naar telfort tv en internet
ik heb aan de telefoon gevraagt voor een tweede tv hierbij werd vertelt dat ik een diggitenne kast kon krijg voor 4 euro per maand, tot dat de tweede decodes beschikbaar waren, nu heb ik van de week gebeld en opeens kon ik mijn digitenne niet om ruilen voor een tweede decode TERWIJL DIT WEL GEZECHT WAS
ik ben dus zeer ontevreden met telfort je krijgt verkeerde informatie en daar baal ik van, ik zit nu met een digitenne kast wat voor de helft werkt,
wanneer je telfort belt zijn deze mensen niet vriendelijk en ze weten niet waar je over praat en doen alsof je dom bent
m.v.g Marcel
naar 2 jaar strijd met tele2 ben ik vorig jaar december over gegaan naar telfort tv en internet
ik heb aan de telefoon gevraagt voor een tweede tv hierbij werd vertelt dat ik een diggitenne kast kon krijg voor 4 euro per maand, tot dat de tweede decodes beschikbaar waren, nu heb ik van de week gebeld en opeens kon ik mijn digitenne niet om ruilen voor een tweede decode TERWIJL DIT WEL GEZECHT WAS
ik ben dus zeer ontevreden met telfort je krijgt verkeerde informatie en daar baal ik van, ik zit nu met een digitenne kast wat voor de helft werkt,
wanneer je telfort belt zijn deze mensen niet vriendelijk en ze weten niet waar je over praat en doen alsof je dom bent
m.v.g Marcel
Vervelend dat u niet juist geïnformeerd bent. U kunt een 2e ontvanger voor Interactieve TV bestellen via MijnTelfort.nl. Daarmee wordt uw Digitenne inderdaad niet per direct opgezegd, dit is een jaarcontract.
Hugo
Hugo
Ik wil je adviseren om alleen schriftelijk - via contactformulier op de website, brief - met Telfort te communiceren. Je kunt dan aantonen wat er is(toe)gezegd. Dit is ook nuttig als je in een later stadium een klacht wilt indienen of de stap naar de geschillencommissie maakt. Mocht je worden teruggebeld, geef dan aan dat je graag per mail hun reactie verneemt en er niet telefonisch over wilt spreken.
Mijn ervaring met de klantenservice is dat je standaard antwoorden krijgt die van het niveau ‘open deur’ (“u kunt het vinden op onze website”) zijn zonder in te gaan op mijn vraag of er worden beweringen gedaan die onjuist zijn. Daarnaast vond ik de toon en het advies inderdaad klinken alsof je dom bent.
Mijn ervaring met de klantenservice is dat je standaard antwoorden krijgt die van het niveau ‘open deur’ (“u kunt het vinden op onze website”) zijn zonder in te gaan op mijn vraag of er worden beweringen gedaan die onjuist zijn. Daarnaast vond ik de toon en het advies inderdaad klinken alsof je dom bent.
je zou kunnen kijken op marktplaats voor een tweede hands koop toestel, dan hoef je ook geen extra 4 euro huur betalen, de boxen van kpn werken ook op telfort, kijk naar een goede vip1963 zonder HD model 2011, als je in het modem geen extra vlan poort kan open zetten heb je ook de splitter nodig of een homeplug van telfort/kpn.
geen reactie niet via het forum, email, telefoon, vind de service van telfort niet goed je word aan de telefoon niet begrepen of weten niet waar je het over hebt
Reageer
Welkom
Heb je nog geen forumaccount? Maak een account aan
Inloggen met Facebook
Inloggen met Facebookof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.