beantwoord

ontevreden over aanbieding verlenging

• 11 september 2015
  • 5 reacties
  • 439 keer bekeken

Ik kan mijn abonnement verlengen , en wil nu een samsung s6 .
Aanbieding 150 min 1000mb 43,00 p/m + 153,23 eenmalig

Bij student mobiel 150min 1000mb 29,00 p/m en telefoon gratis zonder bij betaling

Hoe kan er zo'n groot verschil in zitten ?

mvg Patrick Looman
icon

Beste antwoord door Christy 15 september 2015, 11:12

Welkom op het forum Patrick. Leuk om te zien dat je wilt verlengen. Dat je hierbij gaat zoeken naar de allerbeste aanbieding, is goed te begrijpen. Het klopt dat de aanbiedingen bij externe partijen kunnen verschillen. Zij hebben namelijk een eigen budget waardoor ze zelf kunnen stunten met acties. Zoals Lemmynl aangeeft, kun je ook via bijvoorbeeld Studentmobiel verlengen met een Telfort contract.
Bekijk reactie

5 reacties

Eenvoudig gezegd een retailer kan meer telefoons aanbieden via een grote bestelling bij de leverancier(s) en daardoor een scherpe prijs maken. Telfort is een provider, niet een retailer.
Bedankt Friesian , dus dat gaat dan overstappen worden
Ik raad je aan om eerst eens af te wachten wat voor reactie Telfort geeft. Je spreekt over een aanbieding ! Let dus goed op de kleine lettertjes.
............ dus dat gaat dan overstappen worden

Ik heb op je vraag gereageerd dus niet gezegd dat je dat moet doen...:)
Hoezo overstappen? Je kan gewoon Telfort klant blijven via studentmobiel (het netwerk in ieder geval).
Alleen als er iets met je telefoon zelf is dan kom je bij studentmobiel uit.
Reputatie 4
Badge +1
Welkom op het forum Patrick. Leuk om te zien dat je wilt verlengen. Dat je hierbij gaat zoeken naar de allerbeste aanbieding, is goed te begrijpen. Het klopt dat de aanbiedingen bij externe partijen kunnen verschillen. Zij hebben namelijk een eigen budget waardoor ze zelf kunnen stunten met acties. Zoals Lemmynl aangeeft, kun je ook via bijvoorbeeld Studentmobiel verlengen met een Telfort contract.

Reageer