beantwoord

Ongewenst nieuw contract

• 10 april 2014
  • 4 reacties
  • 633 keer bekeken

Wilde hier even klacht plaatsen, omdat ik dus geen prive mail kan sturen naaar telfort, wat ik overigens een hele slechte zaak vind.
Ben afgelopen week gebeld door KPN!!!!! (ik zit bij KPN) dat me abbonnement eerdaags afloopt en of ik al nagedacht had over een
nieuwe, heb met die jongeman een verlenging gedaan met een nieuwe voor mij zeer gunstige abbonnement, Hij vertelde mij dat ik van Telfort een mail zou
krijgen over wanneer er een nieuwe chip thuis bezorgt zou worden.....een nieuwe chip??? hij zei ja dan heeft U betere bereik, ik zei Telfort????? nee ik zit bij KPN
hij zei ja we zijn KPN. Hij wist mijn naam, mijn geb datum, mijn banknr dus ik ging er van uit dat het wel goed zat, Ik kreeg inmiddels al 3 sms van telfort over nr behoud en wanneer ze langs kwamen, en ik moest me bankpas bij de hand houden om 1 cent te pinnen voor bewijs banknr. Vreemd zit al jaren bij KPN en waarom nogmaals bewijs van mijn banknr en waarom nummerbehoud ,logisch toch als je bij dezelfde blijft???? Toen de koerier kwam met chip, was dat hele grote enveloppe met WELKOM BIJ TELFORT vreemd zei ik tegen koerier, die adviseerde mij ook alles goed door te nemen, Moest me eigen aanmelde bij Telfort om nrbehoud aan te melden enzo enzo. Ben de volgende dag gelijk naar KPN winkel gegaan en die zeiden, dat hun daar niks mee te maken hadden, en dat mij een abbonnement op
valse voorwenselen is verkocht, ben gelijk naar de Telfort winkel gegaan, en eerlijk is eerlijk die zeiden hetzelfde, ze zeiden alles aangetekend terug te sturen ....ik zei ja lekker kost mij dat ook nog eens ong 10 euro voor die envelop, kreeg nr van klantenservice mee, en heb gebeld, als het goed is hebben ze mijn abbonnement direct geanuleerd was ook flink pist over die valse verkoper, als het eerlijk had gegaan dan had ik waarschijnlijk de abbonnement wel genomen. Ondertussen had ik 25 min aan tel gezeten ...wie betaald dat?? gekke truus (ik dus) Nu kreeg ik net weer via de post dat ze mijn nr overzetting bij KPN geregeld hadden, dus hoop echt dat de dame van de klantenservice mij écht afgemeld heeft,en dat dit langs elkaar heen gewerkt is. Jammer telfort dat jullie mensen onder valse voorwenselen binnen halen, en zou graag nog antwoord willen of mijn abbonnement nu echt geanuleerd is
icon

Beste antwoord door Laila 16 april 2014, 10:27

@yvonne216,

Volgens mijn gegevens heb je gisteren contact gehad met Denise. Het abonnement is geannuleerd en er is €15,00 gecrediteerd voor de aangetekende brief en het bellen naar de klantenservice. De eindfactuur wordt rond 15 mei opgemaakt, daarop staat het gecrediteerde bedrag. Het bedrag van de eindfactuur wordt binnen een week na de vervaldatum uitbetaald. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ervaren ongemak. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Laïla
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 3
Badge +1
@yvonne216,

Ten eerste mijn oprechte excuses dat jij door het gedrag van de verkoper een contract bent aangegaan bij een andere provider. Dit is zeker niet bedoeling, ik kan me voorstellen dat je hier ontzettend van baalt. Ik kijk graag voor je na of het abonnement definitief geannuleerd is. Kun je jouw naw-gegevens en 06-nummer sturen via een privébericht?

Denise
Hai denise heb jou inmiddels een mail terug gestuurd met al me gegevens, daar gaf je mij het antwoord op dat ik binnen 2 werkdagen
antwoord zou krijgen, maar kan je dus weer geen mail terug sturen sorry maar dat is belachelijk, zo kunnen mensen nooit
hun verhaal helemaal kwijt. Maak me toch nog zorgen wegens dat dan de 7 dagen voorbij zijn , dat ik het pakketje
terug had moeten sturen, heb dat niet gedaan wegens dat de andere dame van klantenservice had gezegd dat ik alles
maar gewoon weg moest gooien. Hoop nu niet dat jullie straks mij ter verantwoording roepen dat ik alles had moeten terug sturen.
Pffff krijg nachtmerries van TELFORT

Yvonne
Hai Denise de 2 werkdagen zijn inmiddels voorbij , en heb nog steeds geen antwoord gehad?????

Yvonne
Badge
@yvonne216,

Volgens mijn gegevens heb je gisteren contact gehad met Denise. Het abonnement is geannuleerd en er is €15,00 gecrediteerd voor de aangetekende brief en het bellen naar de klantenservice. De eindfactuur wordt rond 15 mei opgemaakt, daarop staat het gecrediteerde bedrag. Het bedrag van de eindfactuur wordt binnen een week na de vervaldatum uitbetaald. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ervaren ongemak. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Laïla

Reageer