beantwoord

Omzetten inbellen compleet naar adsl

• 19 april 2012
  • 8 reacties
  • 2880 keer bekeken

Badge
Beste Webcare,
Klant van mij heeft al jaren een inbellen compleet abo, i.v.m. behoudt worldonline adres.Dit abo willen we gaan benutten voor een dsl verbinding van telfort, uiteaard nog steeds met behoud van het worldonline en tiscali adres. Ik kan echter geen abonnementswijziging aanvragen via mijn telfort, het betreft volgens de site geen internet abo.
Als het goed is, zou er nog een vrij aderpaar op het adres moeten zijn. Linesharing op Annex B is volgens mij niet meer mogelijk toch?

Groet,
Vincent
icon

Beste antwoord door Henk 20 april 2012, 10:39

@vinsy,

Ik heb de bedenktijd van de order verwijderd.

Henk
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 4
Badge +3
@vinsy,

Dat kan ik voor u (en uw klant) nakijken. Graag ontvang ik naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres van de klant om dit uit te kunnen zoeken.

Henk
Badge
Henk, je hebt PB. Ik heb ook even de klantcode overgenomen uit het mijn telfort gedeelte,d us als het goed is heb je alles compleet.
Reputatie 4
Badge +3
@vinsy,

Gegevens in goede orde ontvangen. Het inbellen pakket wordt nu omgezet naar een gratis inbellen pakket, zodat de e-mailadressen blijven bestaan. U (of uw klant zelf) kan nu het nieuwe contract zonder problemen aanvragen en gebruik blijven maken van beide pakketen.

Henk
Badge
beste Henk,
Hartelijk dank voor de reactie en actie. Was het niet zo dat het bij de gratis mailpakketten onmogelijk was om je mail via pop3 op te halen van buiten het telfort netwerk? Of is dat een reeds lang gepasseerd station?
Heb je ook nog kunnen kijken of er op het adres aan de Gr.weg (pc+huisnr in pb) vrije aders waren?

Groet,
Vincent
Reputatie 4
Badge +3
@vinsy,

Er zijn in totaal 5 aderparen aanwezig, waarvan 2 in gebruik zijn. Genoeg ruimte voor nog een abonnement. :)

Wat betreft de mail, daar verandert niks aan.

Henk
Badge
Het aantal dikadres klopt aardig volgens mij, het aantal in gebruik niet, maar er zou er dan nog een vrij moeten zijn, dus dat is voldoende 🙂.
Kunnen jullie in de loop van de aanvraag zien op welke dikader ie gezet is? Ik verwacht op 02, maar de tijd zal het leren.
Ik heb een verzoek ingestuurd voor het verwijderen van de bedenktijd, dus hopelijk is de lijn snel rond 🙂
Reputatie 4
Badge +3
@vinsy,

Ik heb de bedenktijd van de order verwijderd.

Henk
Badge
Beste Henk,
De order staat nog steeds op stap 1 en geeft aan dat ik tot 1 mei kan annuleren. Is er ergens iets fout gegaan? Is er al een opleverdatum (en mogelijk dikader?) bekend?
Tevens is er een factuur ontvangen voor inbellen compleet, factuurnummer 3518502320. Kun je deze ongedaan maken?
Groet,
Vincent

Reageer