beantwoord

Offerte voor pakket

• 6 februari 2019
  • 5 reacties
  • 205 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik ben bezig om een internetverbinding voor iemand te regelen, maar diegene zou graag eerst een offerte inzien voordat ik daadwerkelijk een abonnement afsluit. Is dat mogelijk?
Het gaat om dit abonnement: https://internetshop.telfort.nl/internet/?actie=activatiekosten&promo=providercheck&postcode=&housenumber=&extension=&zx=1&campaignid=af:s=zanox:c=onderstroom:co=329227:f2=2217501&znxid=329227&merchant=9246&awc=9246_1549452745_34b0b17779ac6af82d8d8cde1e99dd18

Titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid en topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Galdor68 6 februari 2019, 13:49

In dit geval zal je dan een schermafduk kunnen maken en deze als offerte gebruiken. Voor je tot de laatste stap overgaat heb je al een keurig overzicht van de kosten deze is dus als offerte bruikbaar.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Wat wil je dan met een offerte? het staat nota bene op het internet duidelijk vermeld wat de kosten zijn ?
In dit geval zal je dan een schermafduk kunnen maken en deze als offerte gebruiken. Voor je tot de laatste stap overgaat heb je al een keurig overzicht van de kosten deze is dus als offerte bruikbaar.
@Galdor68 Oke bedankt!
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @Gkas01, welkom op het forum, leuk dat je een abonnement bij ons wilt afnemen 🙂 De informatie op de website kan je inderdaad als een offerte gebruiken. Na het plaatsen van de bestelling krijg je ook een bevestiging per mail waarin alles wat je hebt gekozen op een rijtje wordt gezet.
Als je meer wilt weten over de mogelijkheden hoor ik het graag van je.
Met de bevestigings mail heeft de offerte geen meerwaarde, en moet je indien niet gewenst annuleren binnen 14 dagen. Dus zeker als je voor een ander iets besteld eerst laten lezen of meelaten kijken dan pas bestellen.

Reageer