Nummerbehoud vanaf gegevens ouders

• 9 maart 2012
  • 2 reacties
  • 2503 keer bekeken

Hallo forumgangers,

Ik heb vanavond een mobiel internet abonnement bij Telfort besteld voor mijn iPhone.

Ik had nog een abonnement lopen bij T-mobile (wel al 2 jaar buiten de contractperiode), maar dit gebruik ik niet meer (1000 smsjes terwijl ik er misschien 10 per maand verstuur). Ik besloot dus om het nieuwe internet abonnement maandag direct in te laten gaan, en gebruik te maken van de nummerbehoudservice van Telfort, waardoor ook mijn oude abonnement bij T-mobile direct opgezegd wordt.

Ik was alleen vergeten dat mijn T-mobile abonnement afgesloten is in de tijd dat ik nog minderjarig was. Dit abonnement staat dus op de gegevens van mijn ouders, terwijl mijn nieuwe abonnement op mijn eigen gegevens staat. Ik vroeg me af of dit problemen gaat opleveren bij het behouden van mijn oude nummer en/of het automatisch opzeggen van mijn oude abonnement. Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,
LethalRabbit

2 reacties

Badge +7
Dat het te behouden nummer op de naam van uw ouders staat, gaat geen problemen opleveren. Er wordt gecontroleerd op simkaartnummer.

Laïla
Mijn aanvraag is inderdaad al goedgekeurd, erg bedankt voor de reactie 🙂

Reageer