Nummerbehoud van telfort prepaid nummer naar abonnement

• 5 mei 2016
  • 9 reacties
  • 730 keer bekeken

Ben overgestapt van Telfort prepaid naar een Telfort abonnement. Nummerbehoud aanvragen via de site lukt niet en geeft als resultaat een foutmelding.

Er is een webservice communicatie fout (2) opgetreden. Probeer het later opnieuw.

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 1
Badge +1
Hoi superaad1972. In je https://telfort.insided.com/mobiel-internet-256/mobiel-internet-instellen-werkt-niet-56822/index1.html#post494430<br /> heb ik al gevraagd om je gegevens. Wil je ook je Telfort prepaidnummer + simkaartnummer doorgeven? Dan zal ik er voor zorgen dat je nummer wordt overgezet.
Hoi superaad1972. In je https://telfort.insided.com/mobiel-internet-256/mobiel-internet-instellen-werkt-niet-56822/index1.html#post494430<br /> heb ik al gevraagd om je gegevens. Wil je ook je Telfort prepaidnummer + simkaartnummer doorgeven? Dan zal ik er voor zorgen dat je nummer wordt overgezet.

Hoi Richard. Ik heb hetzelfde probleem. Waar kan ik het simkaartnummer vinden?
Reputatie 1
Badge +1
Hoi Lotta Meijerink. Het simkaartnummer staat vermeld op de simkaart zelf. Ook op Mijn Telfort vind je het simkaartnummer ook terug via Instellingen > Tabblad simkaart.
Hoi Lotta Meijerink. Het simkaartnummer staat vermeld op de simkaart zelf. Ook op Mijn Telfort vind je het simkaartnummer ook terug via Instellingen > Tabblad simkaart.

Mijn oude telefoonnummer is 06** en mijn oude simkaartnummer 8931**. Mijn nieuwe telefoonnummer is 06***. Ik kwam er net achter dat mijn abbonement pas 30-06 ingaat. Is het mogelijk om tot die tijd met mijn nieuwe simkaart en mijn oude nummer gewoon prepaid te bellen en smsen? Mijn oude simkaart past namelijk niet in mijn nieuwe telefoon. Ik hoop dat u me kan helpen.
Reputatie 1
Badge +1
Hoi Lotta Meijerink. Ik heb de persoonlijke gegevens uit je bericht gehaald aangezien dit een openbaar forum is en iedereen kan meelezen. Ik heb de gegevens wel genoteerd. Wil je ook je geboortedatum en naw sturen via een privébericht, dan help ik je graag verder.
Reputatie 1
Badge +1
Hoi Lotta. Bedankt voor je gegevens. De startdatum is aangepast en je prepaid 06-nummer wordt vandaag overgezet. Ik heb je nog een privébericht gestuurd met aanvullende informatie. Laat je weten wanneer je 06-nummer gekoppeld is aan je nieuwe simkaart?

@superaad1972; Bedankt voor de privéberichten en ik begrijp dat het helemaal in orde is?
Richard,

Klopt, problemen zijn opgelost. Dank voor je hulp.

Ard
Reputatie 1
Badge +1
Graag gedaan Ard! 😃
Badge
Ik krijg de melding ook. Maar zie dat ik de vraag op 1 plek mag stellen, dus haal het hier maar weg.