Nummerbehoud - Simkaartnummer gezocht

• 27 december 2013
  • 7 reacties
  • 1579 keer bekeken

Voor nummerbehoud zoek ik mijn simkaartnummer. Het 13-cijferige nummer dat achterop de simkaart staat, wordt niet geaccepteerd. Ook op Mijn Telfort kan ik nergens een simkaartnummer vinden. Waar kan ik deze achterhalen?

7 reacties

Badge +1
Hoi Claes,

welkom op het forum.

Bij veel providers moet een 19 cijfer nummer worden opgegeven om nummerbehoud aan te vragen.
Als je 893126 vóór het simkaart nummer invoerd dat je nu hebt, werkt het dan wel?
Ik kom dan inderdaad tot 19 cijfers, maar het nummer wordt helaas nog steeds niet geaccepteerd.
Reputatie 8
Badge +15
Kom je met nummerbehoud naar Telfort of doe je nummerbehoud naar een andere provider?
Ik ga naar een andere provider toe. Vandaar dat ik het simkaartnummer van mijn huidige Telfort-abo nodig heb.
Badge +1
dan zul je even contact moeten opnemen met de servicedesk van je nieuwe provider.
Zij kunnen je vertellen welke gegevens je waar moet invullen
Hallo,

Ik heb mijn simkaartnummer nodig voor nummerbehoud, maar kan deze helaas niet terugvinden op de simkaart, deze is namelijk geknipt. Hoe kan ik alsnog mijn simkaartnummer krijgen? graag spoedig reactie

Alvast bedankt
Reputatie 3
Badge +1
@aarslan,

Je kun deze terug vinden in Mijn Telfort onder het kopje 'Toestel en simkaart'. Succes!

Denise

Reageer