Nummerbehoud lukt niet ondanks afkopen contract

• 28 juni 2012
  • 7 reacties
  • 1931 keer bekeken

Badge
Mijn nummerbehoud wordt telkens afgekeurd hoewel ik het heb afgekocht. Kunt u alstublublieft voor mij regelen dat het nummerbehoud toch word goedgekeurd?

Uw referentie van het afkoopcontract is: AD07.03 / AA

Met vriendelijke groet,

Chris  

7 reacties

Badge
@Bezoek,

De aanvraag van 28-06-2012 13.31 ligt nu bij onze afdeling nummerbehoud. Vodafone deed telkens een normale aanvraag waardoor deze werd afgekeurd (ook verkeerd simkaartnummer). Zij hebben nu een notitie toegevoegd waardoor uw aanvraag handmatig behandeld gaat worden. Vodafone had gewoon contact met Telfort kunnen opnemen om dit voor u te regelen. Ik ga morgen weer de status voor u bekijken.

Laïla
Badge
Bedankt voor de zeer snelle reactie !

Mijn simkaartnummer heb ik net nog met Vodafone doorgenomen. Zij noemde dit nummer:

1006164047416

Overigens stond hier nog een nummer voor. Dit schijnt het standaard nummer van Telfort te zijn wat altijd voor het nummer van de simkaart komt te staan. Kan daar dan de fout liggen? Want dit bovenstaande nummer kwam wel overeen met wat er op mijn simkaart staat.

Ik hoop dat het morgen goedgekeurd kan worden. Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet,

Chris
Badge
Er ontbrak inderdaad een gedeelte, maar de laatste aanvraag was wel gewoon goed. Uw aanvraag wordt nog in behandeling genomen, ik vertrouw erop dat het nu goed komt.

Laïla
Verschrikkelijk he, hoe lastig het is om iets simpels als nummerbehoud te regelen?! Succes ermee...  ik dacht dat ik het uiteindelijk had geregeld; nummerbehoud. Ik was namelijk nog steeds bereikbaar met mijn mobiel. Dus ik dacht "het is in orde". Kom ik er maanden later achter dat ik blijkbaar 2 SIM-kaarten heb... En dus voor twee contracten betaal. Inmiddels 800 euro afgeschreven voor een simkaart die nooit in gebruik is genomen. Dan verwacht je toch een beetje klantenservice en begrip vanuit Telfort, maar nee ik moet het volledige contract gaan betalen.... ook nog de komende maanden, voor een dienst waar ik geen gebruik van maak! Ondanks dat mijn vriend en ik beiden al 10 jaar een abonnement hebben bij telfort, denken we er nu serieus over om over te stappen naar een andere provider. Wat een waardeloos bedrijf dat Telfort.
Badge
@ katja,

Weet niet of dit aan Telfort ligt, waarschijnlijk aan mijn nieuwe provider Vodafone omdat ze het verkeerd hebben aangevraagd (had hantmatig moeten zijn)

Nooit geweten dat als je nummerbehoud hebt aangevraagd het nummer op 2 simkaarten kan werken ! Kan we heel handig zijn als je 2 abo's op hetzelfde nummer kan hebben. Vaak is een abo van 2x 20-0 belminuten goedkoper dan 1x 400 belminuten. Maar in jouw geval is het waarschijlijk een abo wat geen sim only is en dus erg duur is.
Badge
@katja,

Welkom op het forum! Graag zoek ik voor u uit wat ik hierin kan betekenen. Maak in een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 uw naam, adres, woonplaats, beide 06-nummers en uw e-mailadres aan mij kenbaar.

@Bezoek,

De aanvraag is goedgekeurd 😃. Als het goed is heeft u van Vodafone een bevestiging ontvangen.

Laïla
@ Laila
Bedankt dat je hebt bemiddeld om samen naar een oplossing te kijken. Ik zal vrijdag contact opnemen met klantenservice om alles even helemaal duidelijk te hebben. Verder ben ik tevreden met de afloop.

Hiervoor hartelijk dank.

Katja

Reageer