Nummerbehoud & ingang abbonement
Goedemorgen,
Op 18 maart is mijn nummer overgezet naar een Telfort simkaart. Ik heb het abbonement tegelijkertijd met deze datum in laten gaan. Internet etc werkte nog niet, maar ik dacht; dat komt vanzelf wel. Helaas ben ik nu al 3 dagen verder, zonder dat ik kan bellen/internetten. Als ik inlog op MijnTelfortapp zegt deze; Oeps, er is iets fout gegaan.. Als ik inlog op mijntelfort op de website, zegt de site dat mijn abbonemet op 29 februari is ingegaan..
Wat kan ik doen om ervoor te zorgen dat mijn abbonement daadwerkelijk ingaat?
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Lisa
Op 18 maart is mijn nummer overgezet naar een Telfort simkaart. Ik heb het abbonement tegelijkertijd met deze datum in laten gaan. Internet etc werkte nog niet, maar ik dacht; dat komt vanzelf wel. Helaas ben ik nu al 3 dagen verder, zonder dat ik kan bellen/internetten. Als ik inlog op MijnTelfortapp zegt deze; Oeps, er is iets fout gegaan.. Als ik inlog op mijntelfort op de website, zegt de site dat mijn abbonemet op 29 februari is ingegaan..
Wat kan ik doen om ervoor te zorgen dat mijn abbonement daadwerkelijk ingaat?
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Lisa
Goedemorgen Lisa, welkom op het forum. Onduidelijkheid is natuurlijk erg vervelend. Ik help je graag verder. Hiervoor heb ik jouw 06-nummer nodig. Wil je deze in een privébericht naar mij toesturen?
Reageer
Welkom
Heb je nog geen forumaccount? Maak een account aan
Inloggen met Facebook
Inloggen met Facebookof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.