Nummerbehoud al 3 dagen niet bereikbaar

  • 2 februari 2014
  • 2 reacties
  • 690 keer bekeken

Beste,

Op Donderdag 30/01/2014 JL. kreeg ik een bericht met: "Beste klant, uw nummerbehoud word morgen tussen 09:00 en 17:30 uitgevoerd, u kunt hierdoor minder goed bereikbaar zijn. 

Op Vrijdag 31/01/2014 JL. om 09:00 stond er linksbovenin op mijn telefoon "Geen service" Ik ben dus onbereikbaar, kan niet bellen of gebeld worden, niet smsen, geen whatsapp, niets. Ook geen tan codes ontvangen om te internetbankieren dus. Dacht van tevoren alleen dat ik minder goed bereikbaar was, zoals er in de sms stond aangegeven maar in dit geval is het dus helemaal niet.

Dit zou 8 uur maximaal duren. We zijn ondertussen 50 uur verder en ik ben nog steeds niet bereikbaar, geen service. Ik ben het hele weekend niet bereikbaar geweest, en ben dat nog steeds niet. Is er een actie die ik niet heb ondernomen, of ligt de fout toch echt bij jullie? Ik zou zo ondertussen graag weer bereikbaar zijn.

Is er iets dat ik moet activeren?

Mvg,

Joe

2 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Beste

Op Donderdag 30/01/2014 JL. kreeg ik een bericht met: "Beste klant, uw nummerbehoud word morgen tussen 09:00 en 17:30 uitgevoerd, u kunt hierdoor minder goed bereikbaar zijn.

Op Vrijdag 31/01/2014 JL. om 09:00 stond er linksbovenin op mijn telefoon "Geen service" Ik ben dus onbereikbaar, kan niet bellen of gebeld worden, niet smsen, geen whatsapp, niets. Ook geen tan codes ontvangen om te internetbankieren dus. Dacht van tevoren alleen dat ik minder goed bereikbaar was, zoals er in de sms stond aangegeven maar in dit geval is het dus helemaal niet.

Dit zou 8 uur maximaal duren. We zijn ondertussen 50 uur verder en ik ben nog steeds niet bereikbaar, geen service. Ik ben het hele weekend niet bereikbaar geweest, en ben dat nog steeds niet. Is er een actie die ik niet heb ondernomen, of ligt de fout toch echt bij jullie? Ik zou zo ondertussen graag weer bereikbaar zijn.

Is er iets dat ik moet activeren?

Mvg,

Joe


Juiste SIM in je toestel?
Toestel al uit en aan gezet?
Toestelhulp al geprobeerd?
Badge
@Snepke1990,

Welkom op het forum! Erg vervelend dat je niet bereikbaar bent. Als ik jouw bericht lees, lijkt het alsof je nog de oude simkaart gebruikt. Gebruik je wel de simkaart van Telfort?

Laïla

Reageer