Nummerbehoud

• 12 april 2016
  • 2 reacties
  • 334 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo

Ik ben sinds kort van tmobile naar Telfort overgestapt en ik wilde mijn huidige nummer behouden.
ik heb de telefoon inmiddels ontvangen maar zonder mijn nummer en ik heb ook geen tijdelijk nummer wat heel vervelend is, dus nu ben ik niet bereikbaar. Wanneer kan ik mijn nummerbehoud verwachten ?

2 reacties

Reputatie 8
Badge +15
Staat op de kaart waar de simkaart van Telfort ingedrukt zit geen gsm nummer?
Als je tijdens de bestelling het 06-nummer + simkaartnummer van T-Mobile hebt aangegeven dan zal je binnen enkele werkdagen bericht ontvangen of het nummerbehoud is goedgekeurd. Heb je alleen het 06-nummer van T-Mobile aangegeven dan zal je eerst de aanvraag af moeten ronden via Mijn Telfort > Nummerbehoud. Vink dan ook het vakje aan dat de startdatum aangepast dient te worden aan datum nummerbehoud.

Als het goed ben je gewoon bereikbaar op het T-Mobile simkaart totdat je nummer is overgezet naar Telfort. Dan ga je pas de Telfort simkaart gebruiken.
Reputatie 1
Badge +1
Hoi Jo-mairro en welkom op het forum. Begrijpelijk dat je graag wil weten wat de status is van de aanvraag numerbehoud. Graag wil ik dit voor je nakijken. Wil je je 06-nummer en naw gegevens sturen via een privébericht, dan help ik je graag verder.

Reageer