beantwoord

Nokia 6 blauw tijdelijk niet voorradig

Martijn1988
Beste,

Ik heb op 12 september 2017 mijn abonnement bij jullie verlengd en hierbij een Nokia 6 blauw besteld. Meteen hierna kreeg ik een mail en sms dat de Nokia tijdelijk niet voorradig was. Dit heeft enkele weken aangehouden en nu hoor ik sinds 27 september 2017 niks meer van jullie.

Ik kan begrijpen dat jullie voorraad niet oneindig is maar de wachttijd wordt nu zodanig dat het behoorlijke irritatie opwekt! Ik kan niet begrijpen dat het meer dan twee maanden kost om een telefoon te bestellen!

Ik zou graag van jullie horen wanneer ik de telefoon kan verwachten.

Met vriendelijke groet,

Martijn
icon

Beste antwoord door Stephen - Telfort 18 oktober 2017, 16:49

Hallo Martijn, welkom op het forum! Allereerst hartelijk bedankt voor het verlengen van je abonnement en onze welgemeende excuses voor de vertraging in de levering. We verwachten de Nokia voor 9 november te kunnen leveren. Als het goed is ben je ook door ons gebeld met een aanbod. Kun jij dit bevestigen?

Bekijk reactie

7 Reacties

Stephen - Telfort
Reputatie 5
Badge +1
Hallo Martijn, welkom op het forum! Allereerst hartelijk bedankt voor het verlengen van je abonnement en onze welgemeende excuses voor de vertraging in de levering. We verwachten de Nokia voor 9 november te kunnen leveren. Als het goed is ben je ook door ons gebeld met een aanbod. Kun jij dit bevestigen?
Martijn1988
Ok bedankt voor de informatie. Dan weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben.

Ik ben niet gebeld met een aanbod. Ik heb zelf wel gebeld maar toen gaven ze aan dat jullie hier geen informatie over kunnen geven.
Stephen - Telfort
Reputatie 5
Badge +1
Hallo Martijn, het zit zo dat alle klanten die vóór 7 oktober een Nokia 6 hebben besteld ook kunnen kiezen om de zilveren variant te ontvangen die wel beschikbaar is. Als je zegt van joh, ik wil de zilveren variant in plaats van wachten op de blauwe dan hoor ik het graag van je. Zo niet, dan kun je wachten op de blauwe variant die uiterlijk 9 november wordt geleverd.

Martijn1988
Beste Stephen,

Het is inmiddels 8 november. Je gaf aan dat de telefoon uiterlijk 9 november geleverd zal worden.

Ik heb nog niks gehoord over de levering. Ik neem aan dat de telefoon morgen niet zal komen? Wat is de nieuwe verwachting?

Groet, Martijn
Stephen - Telfort
Reputatie 5
Badge +1
Hallo Martijn, ik betreur het dat je de Nokia nog steeds niet hebt ontvangen. Ik heb zojuist de lijst weer bekeken en zie staan dat de blauwe variant op 14 november op voorraad is. Dit is echter een schatting dus de datum kan nog wijzigen. Ik zal op die datum weer de lijst bekijken om na te gaan of het een en ander nog is gewijzigd.
Stephen - Telfort
Reputatie 5
Badge +1
Hallo Martijn, ik heb zojuist voor je gekeken op de planning en vanaf vandaag zou de Nokia 6 weer op voorraad moeten zijn. Ik ga er vanuit dat je deze week nog een bericht ontvangt over de levering. Mocht je voor zaterdag geen bericht hebben ontvangen laat het mij dan weten.
Martijn1988
Hallo Stephen, dat is goed nieuws. Hopelijk ontvang ik dan snel mijn nieuwe telefoon. Mocht ik niks horen dan hoor je van mij en anders bedankt voor de moeite.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)