Nog steeds geen internet na overstappen per 1 november

• 5 november 2013
  • 1 reactie
  • 1434 keer bekeken

Afgelopen vrijdag, 1 november is door een monteur van Guidion tv, bellen en internet ingeregeld....tenminste wat hij kon doen heeft hij gedaan. De door Telfort geleverde switch voor het aansluiten van 2 tv's bleek stuk te zijn. Wachten op een nieuw exemplaar.... Het meest storend is echter dat ik sinds afgelopen vrijdag geen internet signaal heb vanwege een storing bij Telfort.

Vrijdag avond contact gezocht met de klantenservice van Telfort: meer dan een half uur moeten wachten aan de telefoon....storing bekend maar geen verwwachting mbt oplossing

Zaterdagmiddag contact gezocht met de klantenservice van Telfort: meer dan een half uur moeten wachten aan de telefoon....storing bekend maar geen verwachting mbt oplossing

Maandagochtend contact gezocht met de klantenservice van Telfort: opnieuw meer dan een half uur moeten wachten aan de telefoon...storing bestaat nog steeds maar geen enkele duidelijkheid over wat kan worden verwacht.

Dindsdagochtend 5 november: nog steeds geen internet verbinding van Telfort.... Als nieuwe klant is er tot nog toe maar 1-richtingsverkeer mbt dit probleem. Ik maar bellen tegen vrij hoge kosten maar Telfort doet geen enkele moeite om me als nieuwe klant op de hoogte te stellen van de status van hun probleem.

Ik ben benieuwd naar andere/dezelfde ervaringen van nieuwe glasvezel klanten van Telfort....

1 reactie

Badge +1
@Dijkevan,

Allereerst welkom op het forum! Wat vervelend dat je ons telefonisch niet goed hebt kunnen bereiken, mijn excuses voor de lange wachttijden. Graag help ik jou verder. In een privébericht kun je jouw adresgegevens doorgeven. Na ontvangst ga ik voor jou aan de slag.

Lotte

Reageer