nog geen opneem paket
heb twee week geleden opneem paket aangezet tot nu toe niets?al 3keer gebeld
@centraal,
Welkom op het forum!
Dat is inderdaad niet de bedoeling, ik heb dit doorgezet naar de juiste afdeling er zodra ik meer informatie heb, laat ik het u weten.
Henk
Welkom op het forum!
Dat is inderdaad niet de bedoeling, ik heb dit doorgezet naar de juiste afdeling er zodra ik meer informatie heb, laat ik het u weten.
Henk
week verder nog steeds geeen opnemen pakket
wacht nu al een maand op het opnemen paket volgens telfort normaal 1uur tot 3dagen.:mad:
@centraal,
Mijn excuses voor het uitblijven van een dergelijke reactie. Ik heb zojuist uw Opnemen-pakket toegevoegd. Kunt u mij terugkoppelen of het inmiddels werkt? :)
Henk
Mijn excuses voor het uitblijven van een dergelijke reactie. Ik heb zojuist uw Opnemen-pakket toegevoegd. Kunt u mij terugkoppelen of het inmiddels werkt? :)
Henk
henk heb net gekeken en werkt nu hartelijk bedankt ⭕️)
@centraal,
Wat goed om te lezen!
Nogmaals mijn excuses voor het lange wachten, ik heb u hierbij een maand Interactieve televisie gecrediteerd. :)
Henk
Wat goed om te lezen!
Nogmaals mijn excuses voor het lange wachten, ik heb u hierbij een maand Interactieve televisie gecrediteerd. :)
Henk
Ik heb hetzelfde probleem dat ik het pakket ook nog niet heb, heb een mail ontvangen waarin word vermeld dat het binnen een uur aktief zal zijn. Dit was afgelopen Vrijdag de 14de van September.
Zijn er soms instellingen die verandert moeten worden of heb ik een andere tv onvanger nodig?
Wie heeft er een antwoord voor mij?
Alvast dank voor de moeite.
Chris
Zijn er soms instellingen die verandert moeten worden of heb ik een andere tv onvanger nodig?
Wie heeft er een antwoord voor mij?
Alvast dank voor de moeite.
Chris
@cn.debruin,
Welkom op het forum! Onze excuses voor de late reactie. Ik heb gezien dat het Opnemen Pakket inmiddels is opgeleverd en zou moeten werken. Indien u nog vragen heeft dan hoor ik die uiteraard graag.
Jeroen
Welkom op het forum! Onze excuses voor de late reactie. Ik heb gezien dat het Opnemen Pakket inmiddels is opgeleverd en zou moeten werken. Indien u nog vragen heeft dan hoor ik die uiteraard graag.
Jeroen
LS
Is het opnemen pakket soms een algemeen probleem????? Gewoon zeggen, kom je verder mee. Anders worden mensen alleen maar negatief!
Groet,
g5astra
Is het opnemen pakket soms een algemeen probleem????? Gewoon zeggen, kom je verder mee. Anders worden mensen alleen maar negatief!
Groet,
g5astra
@g5astra,
U heeft problemen met het Opnemen Pakket? Ik heb gezien dat het pakket bij u is geactiveerd, als u problemen heeft met opnemen dan lees ik dat graag.
Jeroen
U heeft problemen met het Opnemen Pakket? Ik heb gezien dat het pakket bij u is geactiveerd, als u problemen heeft met opnemen dan lees ik dat graag.
Jeroen
heb precies hetzelfde....opnemen aangezet maar doet het nog niet....en filmnet aangezet...kan ik niet vinden in het programma lijstje...??
heb precies hetzelfde....opnemen aangezet maar doet het nog niet....en filmnet aangezet...kan ik niet vinden in het programma lijstje...??
van de week een mail gestuurd en kreeg bericht dat het hoogstwaarschijnlijk een software probleem was...kreeg tekst en uitleg hoe te handelen en binnen een half uur was het probleem opgelost....kan dus ondertussen opnemen en film 1 kijken...helemaal happy...:D
Reageer
Welkom
Heb je nog geen forumaccount? Maak een account aan
Inloggen met Facebook
Inloggen met Facebookof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.