beantwoord

Nog geen bevestigingmail ontvangen, maar ik kan geen nieuw abonnement bestellen?

• 18 november 2016
  • 4 reacties
  • 324 keer bekeken

Beste,

Vorige maand bestelde ik een Glasvezel-pakket met tv op een moment dat Reggefiber aangaf dat glasvezel bijna geïnstalleerd was in mijn flatgebouw. Ik kreeg wel een mail met dat ik binnen twee dagen een bevestigingmail zou krijgen. Deze heb ik echter nooit gekregen. Opnieuw het pakket bestellen lukt niet, daar er al een bestelling bezig is op mijn adres volgens de site. Wat kan ik nu het beste doen?
icon

Beste antwoord door Leon 24 november 2016, 12:09

Hi Rody,

Ohh te gek! Wat fijn dat de monteur 29 november al komt! Dat is inderdaad al snel! :D

Bedankt voor de terugkoppeling! En ik zou zeggen alvast veel plezier ervan! ;)

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Dat er op je adres al een bestelling loopt is een positief aspect echter webcare Telfort leest alles mee dus je moet even wachten totdat ze je topic oppikken
Badge +1
Hallo Rody, welkom op het forum! En wat leuk dat er glasvezel bij je wordt aangelegd! :)

Heb je de aanvraag rechtstreeks bij ons gedaan of bij ReggeFiber?
Hallo Leon. Inmiddels wel de mail binnengekregen en zelfs al een afspraak met de monteur geregeld. 29 november is de Grote Dag!
Badge +1
Hi Rody,

Ohh te gek! Wat fijn dat de monteur 29 november al komt! Dat is inderdaad al snel! :D

Bedankt voor de terugkoppeling! En ik zou zeggen alvast veel plezier ervan! ;)

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op.