beantwoord

Nieuwe telefoon uitzoeken

• 2 mei 2020
  • 3 reacties
  • 125 keer bekeken

hallo ik wil graag een nieuwe telefoon bestellen maar heb nog een abonnement bij jullie tot december met een telefoon maar mij vraag is dus als dat abonnement is afgelopen kan ik dan nummer behoud krijgen zonder een telefoon de bij dus alleen de simkaart met vriendelijke groet Mendy

icon

Beste antwoord door Galdor68 3 mei 2020, 00:53

Uiteraard heeft Jimny gelijk en hoort deze vraag bij KPN Mobiel thuis toch is het antwoord heel simpel, jou abonnement blijf na december gewoon als Sim-only doorlopen, eventuele telefoonkosten horen dan te stoppen.

Wil je zelf een nieuwe telefoon kopen dan kan je de huidige sim daar in stoppen, als je een andere simkaart nodig hebt vanwege het formaat bijvoorbeeld zal je die via  KPN kunnen bestellen

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Op 26 januari zijn alle mobiele abonnementen over gegaan naar KPN mobiel dus met deze vraag moet je toch echt bij KPN zijn omdat daar je abonnement loopt

Uiteraard heeft Jimny gelijk en hoort deze vraag bij KPN Mobiel thuis toch is het antwoord heel simpel, jou abonnement blijf na december gewoon als Sim-only doorlopen, eventuele telefoonkosten horen dan te stoppen.

Wil je zelf een nieuwe telefoon kopen dan kan je de huidige sim daar in stoppen, als je een andere simkaart nodig hebt vanwege het formaat bijvoorbeeld zal je die via  KPN kunnen bestellen

Reputatie 8
Badge +11

Hallo @kaj99090, welkom op het Telfort forum. Jimny en Galdor hebben je al op weg geholpen zo te zien. Op 26 januari zijn alle Telfort mobiele abonnementen inderdaad overgezet naar KPN, daardoor zijn ze voor ons niet meer in te zien. Een nieuw toestel is daardoor niet bij ons aan te vragen, verlengen gaat ook via KPN nu. 

Reageer