Nieuwe simkaart werkt niet 'Geen service'

• 10 december 2012
  • 16 reacties
  • 8282 keer bekeken

Ik heb vrijdag (7 december 2012) mijn telefoon iPhone 4 binnen gekregen met een nieuw abonnement (geen verlenging!).
Helaas werkt mijn simkaart nog steeds niet en heb ik al verschillende keren gebeld met de klantenservice.
Ik kreeg elke keer verschillende dingen te horen van de werknemers bij de klantenservice.
Elke keer werd mij wat anders beloofd en is er uiteindelijk nog helemaal niks gebeurd. Ik baal hier ontzettend van aangezien ik al een paar dagen zonder telefoon zit en ik helemaal niet goed word geholpen. Ik wil nu eindelijk wel eens horen wat er echt aan de hand is en waarom ik elke keer wat anders hoor. Er staat alleen GEEN SERVICE. Volgens de klantenservice is mijn simkaart niet geactiveerd en ik hoor dat elke keer. Ik hoop dat iemand mij kan helpen, zodat ik nu eindelijk gebruik kan gaan maken van mijn abonnement en toestel.

HELP!!

16 reacties

Is er misschien nog iemand van Telfort die zou kunnen reageren op dit bericht!?
Mijn toestel geeft nog steeds geen service aan er is niks veranderd en weer is er een valse belofte gedaan.
Ik heb nog nooit zo'n slechte service meegemaakt als dit en misschien moet ik nu maar eens op een andere manier een oplossing gaan vinden.
De ene na de andere valse belofte krijg ik te horen, maar uiteindelijk heb ik nu nog steeds niks.
Telfort heeft een waardeloze service! Triest dat klanten zo slecht worden geholpen en in de steek worden gelaten.
En de 'moderators' van Telfort die zijn overal actief, maar op mijn status reageren ho maar.
Wat een trieste zaak dit.
Reputatie 8
Badge +15
@maikel1811
Je verwacht dat je topic binnen 1 dag wordt opgepakt maar als je verder op het forum zou kijken dan zie je dat ze reageren binnen 3 werkdagen. Jammer dat je dit triest vind. Je topic zal opgepakt worden maar je zal toch geduld moeten hebben. Een forum is vooral bedoeld dat forumleden elkaar helpen.

Heel vervelend dat je de simkaart/abonnement nog niet kunt gebruiken maar wij forumleden kunnen je daar waarschijnlijk niet mee verder helpen.

Waarschijnlijk overbodig maar vraag het toch..
- Handmatig al geprobeerd NL KPN te selecteren bij netwerk?
- Simkart al geprobeerd in een ander toestel?
@koffiemok

Ik snap wat je bedoelt, maar ik wacht al een aantal dagen en elke werknemer van de klantenservice verteld mij wat anders. Ik heb nu ongeveer 10 keer aan de telefoon gezeten met de klantenservice en ze komen niks na. Je snapt waarschijnlijk ook wel dat ik graag wil dat mijn abonnement gewoon werkt naar behoren. Ik vind het inderdaad jammer hoe ze klanten behandelen en niet goed helpen. Dat er binnen 3 dagen gereageerd zou worden wist ik niet en aan de andere reacties te zien bij andere onderwerpen denk ik dat ze wel degelijk wat kunnen doen. Ik hoop gewoon dat ik zo snel mogelijk gebruik kan gaan maken aangezien ik nu niks heb en mijn abonnemen wel is ingegaan.

De andere opties heb ik inderdaad geprobeerd, maar niks werkt tot nu toe. Ze zeggen dat de laatste stap van activatie nog niet voltooid is, maar ze doen er verder ook niks aan. Ik hoop eindelijk antwoorden te krijgen en vooral hulp zodat ik wel gebruik kan maken van mijn toestel en simkaart waar ik voor betaal.
Badge
Beste Maikel,

Je hebt inderdaad gister de vraag gesteld!
Wat al aangegeven is geduld hebben.
Telfort krijgt per dag 1500 telefoontjes binnen gemiddeld Telfort krijgt per dag ongeveer het dubbele aantal vragen binnen, en Telfort Moderators Werken ook bij telfort dus dat houdt in dat ze ook op kantoor werken en dat ze NIET dag en nacht online op alle vragen antwoord direct kunnen geven!

Dus nogmaals het is voor u een teleurstelling nu maar straks heeft u veel plezier ervan,
Binnen 3 werkdagen proberen ze te reageren.

En het forum is ook bedoelt zodat de Telfort leden elkaar kunnen ondersteunen voor als Telfort niet sneller kan reageren dus dan is het ook opzich logisch dat telfort niet meer DIRECT hoeft te reageren op alles

Met vriendelijke groet,
Jordy
@jordypeter

Ik snap dat ze erg druk zijn en ik ga er vanuit dat ze ook hun best doen. Ik hoop dat je mijn frustraties een beetje begrijpt en ik graag gebruik wil maken van mijn abonnement en toestel. Ik hoop dat er nog gereageerd gaat worden door Telfort zodat ze mij daadwerkelijk kunnen helpen met het probleem. De moed is ondertussen wel een beetje in mijn schoenen gezakt door deze hele situatie. Ik vind het namelijk gebruikelijk dat wanneer een abonnement van start gaat er ook gebruik van gemaakt kan worden. Een storing kan natuurlijk altijd voorkomen en fouten kunnen worden gemaakt, maar ik vind dat ik erg slecht geholpen word. Ik hoop dat de problemen zo snel mogelijk worden opgelost en met mijn toestel aan de gang te gaan. Ik blijf erbij dat ik nu een hele slecht indruk heb gekregen van Telfort.
Reputatie 3
Badge +1
@maikel1811,

Vervelend om te lezen dat je niet voldoende bent geholpen door de klantenservice. Mijn oprechte excuses hiervoor. Ik kijk graag voor je na wat er misgaat en hoe dit z.s.m. opgelost kan worden. Hiervoor heb ik jouw naw-gegevens, 06-nummer, e-mailadres en simkaartnummer nodig. Deze kun je in een privébericht aan mij kenbaar maken.

Denise
Moderators en andere bedankt!

Het ziet er naar uit dat het probleem verholpen is en mijn simkaart werkt zoals het hoort!
Reputatie 3
Badge +1
@maikel1811,

Graag gedaan, fijn dat het is opgelost!

Denise
@maikel1811,

Graag gedaan, fijn dat het is opgelost!

Denise

En wat was nu het probleem?

zodat anderen hier van kunnen leren.
Reputatie 3
Badge +1
@bramsat,

Dit ging om een technische fout aan onze kant, de klant kon hier in dit geval niet veel aan doen.

Denise
@bramsat,

Dit ging om een technische fout aan onze kant, de klant kon hier in dit geval niet veel aan doen.

Denise

Denise mijn 2 e abonnement die vandaag de 18 dec  geaktiveerd zou worden.

daar wacht ik nog steeds op,heb de kaart in de smartphone zitten,maar er gebeurt niets.
Denise mijn 2 e abonnement die vandaag de 18 dec geaktiveerd zou worden.

daar wacht ik nog steeds op,heb de kaart in de smartphone zitten,maar er gebeurt niets.

hallo, ik kom er net achter dat de simkaart verkeerd om zat,dusssss hij doet het!!!!

dank u!
Reputatie 3
Badge +1
@bramsat,

Fijn dat je er inmiddels achter bent waar het aan lag.
Veel belplezier!

Denise
Reputatie 8
Badge +16
@bramsat,

Fijn dat je er inmiddels achter bent waar het aan lag.
Veel belplezier!

Denise

Jij mag het niet zeggen...maar ik doe het wel.......blond?....🆒
Beste Denise ik heb precies hetzelfde probleem! Hoop dat je mijn probleem ook snel wilt verhelpen!

Reageer