beantwoord

Nieuwe simkaart verlengd abonnement

• 22 mei 2014
  • 1 reactie
  • 1049 keer bekeken

Ik heb een nieuwe simkaart gekregen voor mijn verlengde abonnement. Het verlengde nieuwe abonnement gaat aan het eind van de maand in. Als ik de nieuwe simkaart activeer, bel ik dan de rest van de maand nog volgens mijn oude abonnement? Dus worden mijn sms'jes en belminuten van mijn oude abonnement overgezet naar de nieuwe simkaart?
Bedankt!
icon

Beste antwoord door Laila 22 mei 2014, 12:45

Het antwoord is ja! Jouw 'oude' abonnement blijft lopen totdat de nieuwe ingaat, ongeacht of je de nieuwe simkaart nou wel of niet activeert. Ik had jouw reactie in jouw andere topic over het hoofd gezien, mijn excuses daarvoor. Houd er rekening mee dat als je nog een oud abonnement hebt (gestart voor 3 april 2012), dat mobiel internet mogelijk is zonder bundel. Ik adviseer je om mobiel internet uit te zetten in het toestel totdat het nieuwe abonnement is ingegaan. Anders heb je extra kosten, dat zou niet fijn zijn.

Laïla

Bekijk reactie

1 reactie

Badge
Het antwoord is ja! Jouw 'oude' abonnement blijft lopen totdat de nieuwe ingaat, ongeacht of je de nieuwe simkaart nou wel of niet activeert. Ik had jouw reactie in jouw andere topic over het hoofd gezien, mijn excuses daarvoor. Houd er rekening mee dat als je nog een oud abonnement hebt (gestart voor 3 april 2012), dat mobiel internet mogelijk is zonder bundel. Ik adviseer je om mobiel internet uit te zetten in het toestel totdat het nieuwe abonnement is ingegaan. Anders heb je extra kosten, dat zou niet fijn zijn.

Laïla

Reageer