beantwoord

Nieuwe simkaart niet registreren bij KPN-netwerk

• 2 november 2013
  • 9 reacties
  • 2587 keer bekeken

Ik heb plusminus twee maanden geleden een abbo afgesloten bij telfort. Ik heb twee dagen daarna mn simkaart ontvangen en een week lang heeft tie gedaan wat tie moest doen (bellen, internet , sms) maar na die week is mn nummerbehoud ingegaan en sinds dien heb ik geen mobiel internet ( wel bellen en smsen). Ik ben 5 keer(!!! ) naar de telfort shop geweest in leyweg en ieder keer hebben ze de probleem niet kunnen verhelpen. Ik heb dus nu een nieuwe simkaart aangevraagd en binnen gekregen maar nu kan ik de simkaart niet registreren op de kpn netwerk. Aub help mij...

- Ik heb de simkaart in een andere tel gedaan
-al paar keer op de kpn netwerk proberen te registreren
- paar keer de tel aan en uit gedaan.
-simkaart paar keer eruit gehaalt.
icon

Beste antwoord door Tuut-Tuut 2 november 2013, 22:08

Nee, je moet dus echt nogmaals inloggen, alternatief is Maandag bellen om je SIM te laten activeren.
Het doorknippen van een SIM gaat je niet helpen
Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 8
Badge +16
heb je de nieuwe SIM kaart al geactiveerd via je "Mijn Telfort"?
Ja dat staat wel heel mooi op de site van telfort maar nadat je hebt ingelogd op 'mijn telfort' kan ik nergens op de site ook iets vinden waar je je NIEUWE simkaart kan activeren....
Reputatie 8
Badge +16
Deze Link even volgen https://www.telfort.nl/mijntelfort/mobiel/verlies_diefstal/sim_activeren/

En inloggen met je Mijn Telfort gegevens.

Ik heb zelf geen mobiel, mocht je ingelogd zijn en het nog niet kunnen vinden gebruik dan nadat je ingelogd bent de zoekfunctie en zoek op activeren
Ik heb zoals door jou gezegd via dat link ingelogd in mijn telfort maar dan krijg ik dus die startscherm van mijn telfort te zien en met factuur etc. Ik kan dan vervolgens gaan zoeken onder activeren maar dat kom ik dus weer bij het begin: het linkje wat je mij stuurde.

Is het geen optie om mijn oude sim door te knippen? Wand nu heb ik twee sims met hetzelfde nummer waarbij de oude nog wel functioneert (bellen en smsen, geen internet) en de nieuwe niet (helemaal niks!)
Reputatie 8
Badge +16
Nee, je moet dus echt nogmaals inloggen, alternatief is Maandag bellen om je SIM te laten activeren.
Het doorknippen van een SIM gaat je niet helpen
Reputatie 3
Badge +1
@ahmedyavuz,

Mijn excuses dat je niet direct gebruik hebt kunnen maken van jouw abonnement. Is het inmiddels gelukt om de simkaart te activeren?

Denise
ik heb de klantenservice gebeld en die hebben mij simkaart geactiveerd maar ik blijf nu nogsteeds met dezelfde probleem zitten net als bij mijn oude simkaart: ik heb geen mobiel internet. En dat al bijna 2 maanden. Ik overweeg echt om mijn abonnement te ontbinden. Dit gaat toch nergens over?
Ik heb een nummerbehoud aangevraagd in de winkel.
In de winkel gaat het fout en dan krijg ik zo een mail terug.
Dit kan toch niet??

Naar aanleiding van het telefonisch contact dat u heeft gehad met Telfort sturen wij u deze e-mail.

U geeft aan dat u een nieuw nummer heeft gekregen en dat u graag uw oude telefoonnummer terug zou krijgen. Helaas moeten wij mededelen dat dit niet meer mogelijk is. Het nummer is na de ruil in de zogenaamde pool terecht gekomen. Dit betekent dat hij weer uitgedeeld wordt aan een andere aansluiting. Wij wilden dit voorkomen, maar dit is dus niet gelukt. Wij bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak.
Mijn probleem is opgelost met dank aan de consumentenbond.

Reageer