Ik heb plusminus twee maanden geleden een abbo afgesloten bij telfort. Ik heb twee dagen daarna mn simkaart ontvangen en een week lang heeft tie gedaan wat tie moest doen (bellen, internet , sms) maar na die week is mn nummerbehoud ingegaan en sinds dien heb ik geen mobiel internet ( wel bellen en smsen). Ik ben 5 keer(!!! ) naar de telfort shop geweest in leyweg en ieder keer hebben ze de probleem niet kunnen verhelpen. Ik heb dus nu een nieuwe simkaart aangevraagd en binnen gekregen maar nu kan ik de simkaart niet registreren op de kpn netwerk. Aub help mij...
- Ik heb de simkaart in een andere tel gedaan
-al paar keer op de kpn netwerk proberen te registreren
- paar keer de tel aan en uit gedaan.
-simkaart paar keer eruit gehaalt.
icon
Beste antwoord door Tuut-Tuut 2 november 2013, 22:08
Nee, je moet dus echt nogmaals inloggen, alternatief is Maandag bellen om je SIM te laten activeren.
Het doorknippen van een SIM gaat je niet helpen
Bekijk reactie