Nieuwe simkaart is niet te activeren

• 12 juli 2014
  • 4 reacties
  • 445 keer bekeken

Vandaag geprobeerd mijn nieuwe simkaart te activeren, via telefoonnummer op bijgeleverd formulier.
Nu kreeg ik hele andere menu opties dan daar aangegeven, dus via internet geprobeerd.
Ook dit werkt niet, maar nu is ook mijn oude simkaart volledig geblokkeerd, waardoor ik dus onbereikbaar ben!

Lees ik vervolgens hier op het forum dat ontzettend veel mensen hier problemen mee hebben en dat je je nieuwe simkaart niet in het weekend kunt activeren? Hadden jullie dat ook niet even op dat formulier kunnen vermelden?

Wat nu, 2 dagen onbereikbaar? Belachelijk Telfort, ik verwacht een oplossing!

4 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Die oplossing zal je hier niet eerder als maandag krijgen, Webcare is in het weekend niet aanwezig

Tip 1: Toestel uit en aan zetten wil nog wel eens helpen, zeker omdat je aangeeft dat je oude kaart nu ook niet meer werkt.
Tip 2: Nogmaals klantenservice bellen
Tip 3: Lang een Telfort winkel gaan.
Dank voor je antwoord..

Zojuist de klantenservice gebeld. Die proberen nu een reset en anders moet ik naar een winkel, wat hier niet in de buurt zit. Ik vind het echt waardeloos.
Complimenten voor de meneer van de klantenservice, het werkt 🙂
Reputatie 3
@Melissa89,

fijn om te vernemen dat Tuut-Tuut en de klantenservice je goed hebben geholpen en dat het nu naar behoren werkt.

Ingrid

Reageer