Heb pas een nieuwe simkaart aangevraagd voor mijn Lumia 930. Kon de sim afgelopen zaterdag 27-9) eerst niet activeren via de site, maar ben daarna prima via de telefoon geholpen. Sinds vandaag doet de simkaart het plotseling niet meer en krijg ik de melding dat er een simfout is. Heb zelf al van alles geprobeerd: toestel opnieuw starten, kaart opnieuw activeren ( lukt niet) maar de sim blijft inactief. Ik kan hem niet in een ander toestel proberen, niemand in mijn omgeving heeft een toestel met een nanosim. Wat kan ik doen? Graag hulp.
icon
Beste antwoord door Koffiemok 30 september 2014, 09:22
Hoi Camilla
Een simfout wil nog niet zeggen dat je simkaart defect is. De melding komt vanaf je telefoon. Het kan dus ook goed zijn dat het aan je telefoon ligt.
In deze situaties is het toch wenselijk dat je jouw simkaart in een ander toestel test. Werkt het dan wel dan ligt het aan je toestel.
Is er misschien geen telefoonwinkel in de buurt waar je het kan en mag testen?
Bekijk reactie