beantwoord

Nieuwe simkaart bij verlengen Sim-Only

• 8 mei 2016
  • 4 reacties
  • 375 keer bekeken

Krijg je een nieuwe simkaart toegestuurd als je een Sim-Only abonnement verlengt, of moet je deze apart aanvragen nadat je verlengd hebt? Met een 'snelle Google' kon ik alleen vinden dat je een nieuwe simkaart meegestuurd krijgt als je met toestel verlengt, dus specifiek voor Sim-Only beantwoorden alstublieft.

Bij voorbaat dank.
icon

Beste antwoord door Daphne 8 juli 2016, 13:04

Inmiddels ontvang je bij alle nieuwe abonnementen of verlengingen een nieuwe simkaart.
Omdat de vernieuwde simkaart meer mogelijkheden biedt (o.a. gebruik van 4G) en minder storingsgevoelig is luidt het advies deze direct te activeren en gebruiken.

Let op!
Heb je een nieuw abonnement?
Houd dan rekening met de startdatum om gebruikskosten buiten de bundel te voorkomen.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +15
Bij een verlenging met een sim only is de regel dat er geen nieuwe simkaart meegestuurd wordt.
Een uitzondering is als je huidige simkaart al een heel oudje is. Dan wordt er Vaak wel een nieuwe simkaart meegestuurd.

Als je een nieuwe simkaart wilt hebben dan kan je die eenvoudig bestellen via Mijn Telfort > Instellingen > Tabblad simkaart. Daar zie je de mogelijkheid om een nieuwe simkaart te bestellen.
Ik heb inderdaad een gigantisch oude simkaart(5-6 jaar, geloof ik; het is nog een volledige simkaart uit de tijd dat microSIM nog maar net of misschien nog niet eens bestond). Dat klinkt me een beetje te vaag en... "systematisch non-systematisch" in de oren, dus ik zal voor de zekerheid een nieuwe kaart aanvragen wanneer ik verleng.

Dank voor je (razendsnelle) antwoord!
Reputatie 1
Badge +1
Hoi Osiris. Leuk om te lezen dat je je abonnement gaat verlengen. Mochten er nog vragen zijn dan weet je ons te vinden.

@Koffiemok; bedankt voor je reactie! 🙂
Badge +2
Inmiddels ontvang je bij alle nieuwe abonnementen of verlengingen een nieuwe simkaart.
Omdat de vernieuwde simkaart meer mogelijkheden biedt (o.a. gebruik van 4G) en minder storingsgevoelig is luidt het advies deze direct te activeren en gebruiken.

Let op!
Heb je een nieuw abonnement?
Houd dan rekening met de startdatum om gebruikskosten buiten de bundel te voorkomen.

Reageer