beantwoord

Nieuwe Simkaart besteld

• 14 augustus 2017
  • 3 reacties
  • 219 keer bekeken

goede morgen/middag/avond,

Op 22-07-2017 heb ik een nieuwe simkaart aangevraagd in verband met een niuwe telefoon waarvoor mijn huidige simkaart te groot is.
In de email staat dat hij met 3 werkdagen op mijn deurmat ligt. Helaas is het nu 14-08-2017 (meer dan 3 weken later) en ik heb nog steeds niks gezien van de simkaart.

Als ik mijn bestelling wil volgen heb ik een bestelnummer nodig maar helaas is in de email geen bestelnummer van mijn simkaart te vinden. Dit betekent dus ook dat ik niet kan zien in welke staat mijn bestelling is.
Sinds ik wel €7,50 heb betaald maar nog geen nieuwe simkaart in handen heb is het een beetje jammer.

Ik zie graag een antwoord of oplossing tegemoed.

Met Vriendelijke Groet,

Sylvester
icon

Beste antwoord door SVMolenaar 17 augustus 2017, 14:13

Ik heb al contact gehad met iemand via twitter. Alles is opgelost👍 bedankt voor het reageren!
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hallo SVMolenaar, welkom op het forum. Wat rot dat je simkaart er nog niet is, die had er al wel moeten zijn. Staat er een ander kenmerk in de e-mail die je hebt ontvangen? Wil je mij een privébericht toesturen met hierin je 06-nummer en huidige simkaartnummer? Dan kijk ik met je mee.
Ik heb al contact gehad met iemand via twitter. Alles is opgelost👍 bedankt voor het reageren!
Reputatie 6
Badge +7
Aah wat fijn! Was was er uiteindelijk aan de hand? Uiteraard graag gedaan en je weet ons te vinden als er iets is 🙂.

Reageer