Nieuwe simkaart activeren lukt niet

  • 20 april 2014
  • 4 reacties
  • 4155 keer bekeken

Hallo,

Als ik mijn nieuw ontvangen simkaart wil activeren via:

http://www.telfort.nl/Persoonlijk/Service/Mobiel/Hulp-bij-problemen/Simkaart-bestellen-en-activeren/Simkaart-activeren.htm

krijg ik een foutmelding dat ik niet genoeg rechten heb. ("U heeft als eindgebruiker geen of beperkte toegang tot deze functie.")
Hoe kan ik mijn nieuwe simkaart activeren?
Groet,
Esther.

4 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Is het een nieuwe simkaart voor een bestaand abonnement en/of voor een verlenging dan lukt dat helaas niet via mijn telfort en rest je niets anders dan dinsdag te bellen met de klantenservice.

Wat je nog wel kunt proberen is de simkaart eruit halen en opnieuw erin te doen en het toestel opnieuw op te starten
Het is inderdaad een nieuwe simkaart voor een verlenging.
Ik hoop eigenlijk dat het webcare team er via het forum op reageert, wellicht zelfs voor dinsdag.
Bedankt voor je reactie!
Reputatie 8
Badge +16
Dat zal helaas niet gebeuren, zij hebben net als iedereen vrij met de paasdagen
Reputatie 8
Badge +15
Bij de één lukt het wel om te activeren via Mijn Telfort. De optie zou je dan terug moeten vinden bij Toestel en simkaart.
Staat de optie simkaart activeren daar niet tussen dan zal je met de klantenservice moeten bellen. Maar dat kan vanaf dinsdag pas weer.

Reageer