Nieuwe simkaart activeren

  • 2 april 2014
  • 0 reacties
  • 660 keer bekeken

Beste telfort,

Ik heb gisteren de Galaxy S4 ontvangen en krijg de simkaart niet geactiveerd (abbonement verlengd).
In de bijgevoegde brief staat dat ik 0900-9596 moet bellen en dan optie 1, vervolgens optie 5 moet kiezen.
Nou wil de telefoon uberhaupt niet bellen, omdat deze service niet geactiveerd is op de SIMkaart..
Via "Mijn Telfort" kan het ook niet, omdat ik daar "als eingebruiker onvoldoende/geen toegang tot heb"..
Een redelijke hoeveelheid onzin als je het mij vraagt.

Dus als iemand van jullie hierop zou willen reageren met dat ik een inbox bericht moet sturen met mijn naw, 06nummer e.d. om het op te lossen, dan zou ik dat zeer op prijs stellen (voordat ik naar mijn werk moet over een uur of 4).

Met hartelijke groet,

Y. Witkam

0 reacties

Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!

Reageer