Nieuwe simkaart aanvragen lukt niet

• 9 juni 2016
  • 6 reacties
  • 435 keer bekeken

Badge
Hoi,
Ik ben even geleden mijn mobiel verloren. Helaas. Nu probeer ik een vervangende simkaart aan te vragen maar krijg een melding dat dit niet is toegestaan vanwege mijn klantstatus. Bij overzicht staat het volgende: Je hebt beperkte toegang tot de mogelijkheden van Mijn Telfort omdat je abonnement tijdelijk geblokkeerd is.

Hoe is dit op te lossen?

Alvast bedankt en met vriendelijke groet,

Sjarel

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Klantenservice bellen is het snelste of wachten op webcare Telfort
Reputatie 8
Badge +2
Hallo Sjarel,

Welkom! Je kunt waarschijnlijk geen vervangende simkaart aanvragen omdat het abonnement geblokkeerd is vanwege je verloren mobiel. Althans, ik ga ervan uit dat je toentertijd je abonnement hebt laten blokkeren om misbruik te voorkomen. Hoe dan ook kijk ik met plezier voor je na wat precies de status is en wat ik voor je kan betekenen in deze kwestie. Hier heb ik jouw 06-nummer voor nodig. Wil je deze naar me sturen in een privébericht?

Dank je vriendelijk.
Reputatie 8
Badge +2
Hi Sjarel,

Ik zie dat de simkaart inderdaad geblokkeerd is. Daarom heb ik een verzoek gedaan om je hierover op te bellen. Mijn collega's van de klantenservice zullen je zo snel mogelijk hierover benaderen.

Laat je het weten als je meer weet? Ikzelf ben erg benieuwd namelijk. 🙂
Badge
Bellen? Goed verhaal!

Ik zal even een telefoon lenen en zelf contact opnemen met de klantenservice.In ieder geval bedankt voor de moeite 😉
Groet.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Sjarel!

Scherp! Opbellen is natuurlijk het woord waar ik naar op zoek was. 🙂

Mocht je zelf nog geen contact hebben gezocht, dan wil ik je verzoeken een mail te sturen naar ka@telfort.com. Het zal dan verder voor je worden opgepakt.
Reputatie 8
Badge +2
Hi Sjarel,

Mijn collega's geven aan je niet goed te kunnen bereiken. Kun je in een privébericht aangeven op welk nummer je wél te bereiken bent?

Dank je wel.