Nieuwe simkaart aangevraagd

• 5 april 2014
  • 5 reacties
  • 1588 keer bekeken

Hallo,

Ik heb gisteren een nieuwe microsimkaart aangevraagd om mijn normale simkaart te vervangen (past niet in nieuwe mobiel). Als ik de simkaart in mijn toestel (S4) doe krijg ik geen scherm om een pincode in te voeren oid. Heb wel bereik, maar het doet niets.

Las op verschillende topics al dat je de simkaart moet activeren via mijn Telfort, maar dan krijg ik het bericht:

Geen toegang
U heeft als eindgebruiker geen of beperkte toegang tot deze functie.

Ook staat er bij Aanvragen en wijzigingen Wachten op terugkoppeling koerier.

Dus wie kan mij helpen?

Mvg. Jarmain

5 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Bij een verleniging moet je altijd bellen met de klantenservice om je kaartje te laten activeren.
Alternatief is wachten tot maandag waneer webcare weer aanwezig is op het forum en hopen dat zij je topic lezen en oppakken.

Laat even weten wat je doet en of het gelukt is.
Reputatie 8
Badge +15
Een vervangende simkaart voor een bestaand abonnement kun je alleen laten activeren via de klantenservice op 0900 9596. Hou dan het simkaartnummer van de nieuwe simkaart bij de hand. Op zaterdag is de klantenservice open tot 17.00 uur.

Edit: tuut-tuut was me net voor. 😉
Bij een verleniging moet je altijd bellen met de klantenservice om je kaartje te laten activeren.
Alternatief is wachten tot maandag waneer webcare weer aanwezig is op het forum en hopen dat zij je topic lezen en oppakken.

Laat even weten wat je doet en of het gelukt is.

Bedankt voor je snelle reactie. Ik weet niet of het heel veel uitmaakt, maar het gaat niet om een verlenging. De simkaart is midden in een lopend abbonement besteld en het toestel is via een andere shop simlockvrij gekocht.

Moet ik dan ook gewoon bellen?

Mvg. Jarmain

[edit] Nevermind, heb het antwoord al. Toch bedankt.
Een vervangende simkaart voor een bestaand abonnement kun je alleen laten activeren via de klantenservice op 0900 9596. Hou dan het simkaartnummer van de nieuwe simkaart bij de hand. Op zaterdag is de klantenservice open tot 17.00 uur.

Edit: tuut-tuut was me net voor. ;)

Haha, bedankt. Had je reactie nog niet gezien voor ik reageerde op Tuut.

Ga ik dat doen. 
Reputatie 3
Badge +1
@Jarmain,

Is het inmiddels gelukt?

Denise

Reageer