beantwoord

Nieuwe simkaart

  • 27 mei 2016
  • 2 reacties
  • 572 keer bekeken

Heel goede morgen!

Op 17 mei heb ik een nieuwe simkaart aangevraagd.
Aangezien ik die nog niet ontvangen heb, ben ik ff gaan checken wat er mis zou kunnen zijn. En wat blijkt: mijn beltegoed was te laag op het moment van bestellen om de 7,50 af te kunnen schrijven...
Ik heb beltegoed opgewaardeerd.
Vraag: komt het nu goed met die nieuwe sim kaart? Of moet ik nogmaals nieuwe bestellen?

Alvast bedankt!
Yvonne
icon

Beste antwoord door yvonnekoen 31 mei 2016, 09:43

Heb net de servicedesk gebeld. Ze hebben het opgelost.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Heb net de servicedesk gebeld. Ze hebben het opgelost.
Fijn dat het is opgelost, en bedankt voor het terugkoppelen!
Moest er opnieuw besteld worden?