Nieuwe klant meer betalen dan bestaande klant?

• 26 juni 2012
  • 4 reacties
  • 2207 keer bekeken

Badge
  • Starter
  • 24 reacties
Als ik verleng, betaal ik na de kortingperiode € 20,-/mnd. voor internet.
maar zou ik nieuwe klant  zijn/worden, zou ik na de actieperiode € 25,-/mnd moeten betalen, klopt dit?

Dan nog de vraag: bij een verlenging, krijg ik dan automatisch ook een nieuw modem?
Ben nl. nog in bezit van zo'n oud zilver ding wat al geruime tijd clinisch dood is. (Is modem vanaf het begin, dus nog een eigendomsmodem..)
en werk momenteel met een Fritzbox 7170.
Kan ik deze Fritzbox dan gewoon doorgebruiken?

Ik heb dus I+B al vanaf het begin, dus ik kan ervan uitgaan dat er absoluut NIETS veranderd na een verlenging?

Alvast bedankt,

4 reacties

Badge
Geen reactie?
Welke snelheid is momentel leverbaar op je adres?
Er is en kans dat je overgezet wordt op vdsl, en dan kan je de 7170 niet meer als modem gebruiken (alleen adsl).
En je krijgt en 2812 modem met wifi.
En wat bedoelt je precies met NIETS veranderd? Wat mag er niet veranderen?
Badge
Dank je wel voor je reactie.

Ik denk niet dat ik over gezet wordt naar VDSL, aangezien ze mijn nieuwe snelheid hetzelfde inschatten als mijn huidige, 8-12 MB.
Ik wil nl. op deze manier 2 vliegen in een klap slaan, nl. EN minder per mnd. betalen, EN een gratis vervangend modem voor m'n lang geleden overleden zilverkleurig modem. (Als back-up voor m'n Fritz)

En met NIETS veranderen bedoel ik eigenlijk de altijd zo graag aanwezige z.g.n. addertjes onder 't gras. bv. na die eerste 9 maanden ineens de belminuten tellen, of het starttarief verhogen o.i.d.
Ik zou het tevens op prijs stellen als ook iemand van Yelfort zou reageren?

Gr.
Welke snelheid is momentel leverbaar op je adres?
Er is en kans dat je overgezet wordt op vdsl, en dan kan je de 7170 niet meer als modem gebruiken (alleen adsl).
En je krijgt en 2812 modem met wifi.
En wat bedoelt je precies met NIETS veranderd? Wat mag er niet veranderen?
Reputatie 4
Badge +3
@huh,

Op uw adres is VDSL helaas nog niet leverbaar, ik heb u hierbij een vervangend modem verstuurd, uiteraard kosteloos.

Henk

Reageer