beantwoord

nieuwe aansluiting

  • 27 oktober 2014
  • 1 reactie
  • 415 keer bekeken

na telefonisch contact over mijn verhuizing bleek deze niet in behandeling genomen. Direct telefonisch nieuwe aansluiting besteld omdat dat sneller zou gaan dan verhuizen. Binnen 48 u zou ik mail krijgen met aansluitdatum en er zou spoed gemeld worden agv niet juist in behandeling nemen van eerste verhuisopdracht.
Daar is allemaal niets van terecht gekomen. Ik weet nog niets en verhuis vrijdag aanstaande.
icon

Beste antwoord door Daphne 28 oktober 2014, 09:50

@dennisdelft,

Welkom op het forum!

Mijn excuses voor deze gang van zaken. Om de status op te vragen heb ik jouw naam, postcode + huisinummer (van het oude en nieuwe adres), e-mailadres en 06-nummer nodig. In een privébericht kun je deze gegevens doorgeven.

Daphne
Bekijk reactie

1 reactie

Badge +2
@dennisdelft,

Welkom op het forum!

Mijn excuses voor deze gang van zaken. Om de status op te vragen heb ik jouw naam, postcode + huisinummer (van het oude en nieuwe adres), e-mailadres en 06-nummer nodig. In een privébericht kun je deze gegevens doorgeven.

Daphne

Reageer