beantwoord

Nieuwe aanbieding na 1 jaar

• 1 februari 2016
  • 9 reacties
  • 626 keer bekeken

Goedenavond,

Op verschillende forums lees ik dat je een nieuwe aanbieding (korting) kan ontvangen wanneer je een nieuw jaarabonnement afsluit wanneer het eerste jaarcontract afgelopen is.

Graag hoor ik of dit nog steeds mogelijk is?

Groet,
Nellis
icon

Beste antwoord door jimny 2 februari 2016, 08:47

De eventuele aanbieding kun je terugvinden in mijn Telfort mobiel of in mijn Telfort internetnet
Bekijk reactie

9 reacties

Badge +1
Waarschijnlijk is dat wel mogelijk, afhankelijk van wat voor abonnement je hebt.
Maar ik vermoed dat Telfort dat niet in dit forum zal bespreken.
Als ik jou was zou ik gewoon even bellen met de klantenservice en dan zullen ze je een persoonlijk aanbod kunnen doen.
Succes!
Reputatie 8
Badge +17
De eventuele aanbieding kun je terugvinden in mijn Telfort mobiel of in mijn Telfort internetnet
Gewoon even naar Telfort bellen en opzeggen! Dan komen ze vanzelf met een aanbieding om je als klant te behouden.
Reputatie 8
Badge +17
Gewoon even naar Telfort bellen en opzeggen! Dan komen ze vanzelf met een aanbieding om je als klant te behouden.

Dit is een advies van twee keer niks en ook nog eens heel omslachtig
Goedenavond,

Op verschillende forums lees ik dat je een nieuwe aanbieding (korting) kan ontvangen wanneer je een nieuw jaarabonnement afsluit wanneer het eerste jaarcontract afgelopen is.

Groet,
Nellis

Wellicht goed om ook hier te vermelden dat het om een Alles in éé'n glasvezelabonnement gaat.
Reputatie 8
Badge +17
[quote=Nellis]Goedenavond,

Groet,
Nellis

Heb je al ingelogd op mijn telfort glasvezel en zie je daar ook iets van aanbieding staan en per wanneer loopt je huidige contract af
Ja, heb zojuist ingelogd maar er staat nergens iets van een aanbieding.

Het jaarcontract was in december afgelopen.
Reputatie 8
Badge +17
Bij mijn contractgegevens zie bijgaande printscreen staat dat men je terug wil bellen etc.
Je hebt nu nog het oude abo en het nieuwe abo bij glas is ietsje anders bv geen mogelijkheid meer om tv via coax bij het nieuwe abo

Klik op onderstaande link en zie het verschil

https://forum.telfort.nl/glasvezel-285/oud-abonnement-vs-nieuw-abonnement-glasvezel-49935
Klopt, ik beschik nog over het oude abo. Deze zou ik ook graag houden, juist om de mogelijkheid om tv te kijken via de Coax.

De contractgegevens zoals jij noemt kan ik nergens vinden onder "Mijn Telfort". Heeft dit er mee te maken dat ik nog op het oude abo zit?

Reageer