nieuwbouw woning wanneer mogelijkheid tot aansluiten

• 24 oktober 2012
  • 2 reacties
  • 2329 keer bekeken

Wij willen het Telfort standaardpakket aanvragen bij onze nieuwbouw woning (reeds opgeleverd).

Het probleem is dat bij de postcode check 1Mb/s wordt doorgegeven. Dit is altijd al zo. het schijnt dat tijdens het aanleggen van de NUTS aansluitingen er een snelheid meting wordt gedaan, en dat deze gegevens worden door gegeven aan de providers. Alleen is bij ons nog steeds niks bekent.

bij onze directe buren wordt wel een snelheid van 37 Mb/s aangegeven. Kan u nog iets voor ons beteken. of weet u waar we we moeten aankloppen voor meer info. KPN heb ik al geprobeerd maar die kunnen niks doen/zeggen volgens de helpdesk.

2 reacties

Badge +1
@tomas,

Graag ga ik voor u na wat de mogelijkheden op uw nieuwe adres zijn. Als u uw (nieuwe) postcode en huisnummer via een privébericht aan mij kenbaar maakt, kan ik dit voor u uitzoeken.

Jeroen
intussen via klantenservice advies gehad om naar een telfort winkel te gaan.

UPDATE:

ik heb mijn aanvraag gisteren  geanuleerd, bij de dealer werdt er van alles geloofd en alles was mogelijk. En als je dan de klantenservice belt krijg ik weer een ander verhaal te horen :|. heb er ook geen vertrouwen meer in.

Beloofd was dat er zou worden gebeld met meer info.  NIET GEBEURD
Beloofd was dat de 7 dagen bedenk tijd verwijdert zou kunnen worden. NIET MOGELIJK VOLGENS KLANTENSERVICE

heel jammer was jaren tevreden klant.  

Reageer