Nieuw (wijziging bestaand)abonnement en verzendkosten

• 27 april 2012
  • 7 reacties
  • 2823 keer bekeken

Het lukte mij gister niet helemaal om het Alles in 1 pakket via MijnTelfort te bestellen, dus heb ik het gister telefonisch besteld. De mevrouw van Telfort gaf aan dat de wijziging van mijn abbo wordt doorgevoerd.Ik kreeg gister snel een bevestigingsmail, echter met de overeenkomst alleen voor Standaard Internet met bellen, zonder iTV.

Ik heb zojuist gebeld met de helpdesk, en het is de normale werkwijze dat de overeenkomst separaat komt.
Ik bestel het Alles in 1 pakket, begrijpelijk en mee eens voor eenmalig 25euro verzend-en adm.kosten.

Een vraag...WAAROM moet ik dan separaat 15euro verzendkosten betalen EN dan nog eens 25euro voor het Alles in 1 pakket??? In de eenmalige 25euro zit toch het verzend-en adm.kosten van het COMPLEET pakket, dus ook het verzenden van de modem?!

Kan Webcare mij hierover verder inlichten?

Ik wil niet al te negatief zijn, maar ik vind het wel een slechte service voor een klant van ruim 6jaar!
Ik ben net telefonisch ook geinformeerd over de bedenktijd, maar die heb ik nu wel nodig.

Ik hoor het graag,
mvg

7 reacties

Als ik bijvoorbeeld voor het pakket Internet & Interactieve TV kies, staat bij tarieven ook geen activering/verz.kstn 25euro + verz.kstn modem 15euro.
Ik heb toch maar achteraan gebeld naar de klantenservice, en ze hebben mij aangegeven (en genoteerd) dat de "bijkomende" kosten niet in rekening gebracht zullen worden, maar wel de normale activering/verz.kstn. zoals aangegeven op de website.Ik ben (weer) een tevreden klant ;)

Bedankt voor de service!
MVG,
Jilly

P.S. toch wel een kleine tip. Bij Telfort.nl, onder de tabjes "tarieven" bij de pakketten Alles in 1 en Internet+iTV, staat niet "het compleet verhaal" van eenmalige kosten in. Wellicht 25euro veranderen naar 40, of een extra post voor verzenden modem. Is maar een tip mbt duidelijkheid 😉
Ik viel bijna weer van mijn stoel, nadat ik via Mijn Telfort een openstaand bedrag van 86,75euro aantrof!! Er staat dat er mogelijk de uiterste betaaldatum van meerdere facturen verstreken is??!!

Tot nu toe betaal ik alles via autom.incasso en de overstap/wijzingen incl.de eerste factuur naar de nieuwe abo is goed door Telfort verwerkt. Maar wat houd dit volgende openstaand bedrag dan in ??

En het gratis Digitenne verhaal (zoals ook vermeld in dit topic https://forum.telfort.nl/interactieve-tv-and-digitenne-268/vraag-over-hd-ontvangst-26771) gaat ook bij mij weer fout…. zucht

Telfort, ik zie jullie reactie graag tegemoet en zie graag wat meer duidelijkheid.
Vr.gr.
Reputatie 4
Badge +3
@Jilly,

Helaas is op dit moment de factuur nog niet in te zien, ik zal een afspraak inplannen voor u dat u hierover gebeld wordt voor uitleg. Bent u volgende week woensdag telefonisch bereikbaar?

Digitenne stond nog geregistreerd op uw oude adres, waardoor de verrekening nog niet heeft plaatsgevonden. Ik heb zojuist uw adres gewijzigd en de verrekening wordt nu automatisch geregeld.

Henk
Hallo Henk,

Hartelijk dank voor je telefoontje en dat je dit hebt kunnen regelen! 
De zaken die je aan mij hebt uitgelegd en geregeld, is zeker een opluchting voor ons!
Gelukkig komt het goed met Digitenne en Telfort

Nogmaals heel erg bedankt.
Vriendelijke groeten,
Jermain
Beste Henk,

Ik heb u een privebericht gestuurd met betrekking tot Digitenne en mijn iTV van Telfort.
Volgensmij gaat het nogsteeds niet goed 😕.

MVG,
Jermain
Beste Webcare/Henk,

Ik krijg wederom helemaal geen reactie op mijn vraag en verzoek hoe de stand van zaken zijn m.b.t. Digitenne en iTV!
Er wordt nog steeds Digitenne van 9,50euro afgeschreven, terwijl Telfort mij enkele keren beloofd heeft dat dit automatisch geregeld zou worden.

Hierbij nogmaals het verzoek wat de status is, of dit nog geregeld wordt??!!

Mijn privebericht d.d.23-08-2012 met de vraag wat de status is:
Beste Henk,

Ik wil hierbij informeren wat de status van “het Digitenne geval” is.
Je had me op 22 juni rond 11.00u gebeld, en we hadden alles goed besproken over mijn adreswijziging en de verrekening bij Digitenne.

Mijn adres is bij de Digitenne factuur 25 juli 2012 naar mijn huidige adres gewijzigd. Dus dat is goed gegaan en geregeld.

Echter ik krijg nogsteeds facturen van Digitenne , en er wordt nogsteeds 9,50euro afgeschreven.
Tot nog toe heb ik nog geen verrekening van Digitenne vanaf 7 juni 2012 gezien van Telfort (of van KPN??)

Ik hoor graag wat nu de situatie is, aangezien dit nogsteeds een probleem lijkt te zijn.
Desgewenst stuur ik de facturen (of factuurnummers) in een bijlage naar u toe.

Alvast bedankt voor je info en service!
MVG, 

Reageer