beantwoord

Nieuw Modem experiabox v10

• 10 maart 2017
  • 3 reacties
  • 484 keer bekeken

Beste telfort medewerker,
Ik heb op woensdag 1 maart contact gehad met telfort, waar uiteindelijk uitkwam dat er een nieuw modem opgestuurd zou worden.
Ik heb deze echter nog niet ontvangen, en als ik met de klantenservice bel,krijg ik elke keer wat anders te horen.Ik heb op woensdagavond 8 maart gebeld met telfort.
Toen kreeg ik te horen dat het modem al bij de pakketdienst lag,maar dat ze nog geen track en trace hadden.Tot op heden heb ik nog geen modem ontvangen,dus ik heb vandaag 10 maart weer gebeld met telfort. Nu kreeg ik te horen dat het met het modem v10 allemaal wat langer kon duren,en het dus nog tot 5 werkdagen vanaf nu kon duren.
Ik krijg het gevoel dat er maar wat gezegd om de klant even tevreden te stellen.
Ik wil hier dus graag wat meer duidelijkheid over, en het modem nu zo snel mogelijk ontvangen.
icon

Beste antwoord door edje1973 10 maart 2017, 15:29

Inmiddels is het modem toch bezorgd vandaag.
Ik weet alleen niet hoe ik dit topic moet sluiten/verwijderen.

gr. edje1973
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Inmiddels is het modem toch bezorgd vandaag.
Ik weet alleen niet hoe ik dit topic moet sluiten/verwijderen.

gr. edje1973
Reputatie 8
Badge +18
Mooi zo dan is het uiteindelijk toch nog goed gekomen en het topic verwijderen kan niet en het afsluiten zal op een gegeven moment door webcare worden gedaan, in ieder geval zeer bedankt voor de terugmelding
Reputatie 8
Badge +16
Hallo edje1973, bedankt voor het melden.
Hierbij plaats ik een slotje op dit topic. 🙂