Nieuw abonnement, simkaart nog steeds niet actief.

• 9 februari 2013
  • 3 reacties
  • 1541 keer bekeken

begin januari abonnement afgesloten, telefoon werd netjes op tijd bezorgd door koerier.... 10 min later begonnen de problemen de simkaart was niet geactiveerd... De fantastische klantenservice gebeld van Telfort en die zei dat het nog even kon duren natuurlijk heel aannemelijk. Volgende dag weer gebeld klantenservice gaf de schuld aan de koerier die had namelijk de simkaart moeten activeren. In totaal 6 x gebeld na de klantenservice en binnen 10 dagen moest het opgelost zijn. Ik had het met die hele telfort gehad dus geen contact meer gezocht, krijg ik deze week een brief thuis met een nieuwe simkaart want die had ik aangevraagd stond in de brief, dit heb ik dus nooit aangevraagd want het zou toch 10 dagen duren?? Nieuwe simkaart erin gedaan en doet het nog niet, nu is nadat ik de nieuwe simkaart in de iphone 4s gestopt heb plotseling het kopje aaqnbieder weg uit de instellingen dus kan nooit een aanbieder instellen.... Ik vandaag naar de Telfort winkel in Apeldoorn, ik leg het hele verhaal uit meneer schrijft meteen een klacht naar Telfort dat ik de eerste maand niet wil betalen, hartstikke aardig van deze meneer maar zeg ik tegen hem... hij doet het nu nog niet dus die email kan wel even wachten want hij heeft erin gezit dat ik tot 9-2 niet aangesloten ben geweest. Maar meneer zegt ik ga hem zo activeren dus dan komt alles goed.. Nou simkaart geactiveerd en nee hoor doet het nog niet.... want wat blijkt??? inderdaad je kan GEEN AANBIEDER INSTELLEN!!! Dit heb ik duidelijk aan deze meneer uitgelegd maar niks dringt door bij deze mensen en deze vriendelijke meneer zei ook nog je kan beter naar de winkel dan de klantenservice bellen. Nou ik denk dat je ze beter beide kunt mijden. Meneer gaf mij de opdracht een back up te maken in itunes en daarna alles te resetten. Dit heb ik gedaan en nu zegt mijn telefoon Activeren is mislukt en wil die niet verder aan dan alleen dit beginscherm met tekst. Als de tel het nog niet doet na het resetten wat moet ik dan doen? Meneer zegt bel dan maar weer de klantenservice maar dat is niet nodig denk ik. Nou ik denk dat dus wel maar ja de klantenservice is na 5 uur onbereikbaar en hebben mooi een mail gehad dat ik vanaf 9-2 weer bereikbaar ben. Waarschijnlijk ligt de fout nu bij het toestel is wat ik zelf denk maar het is een lease toestel dus hun mogen het uitzoeken. Maar verstand van telefoons hebben ze niet. Bij deze bedankt!

3 reacties

Badge
@mireilleb,

Welkom op het forum! Allereerst mijn oprechte excuses voor het ongemak. Ik kan mij goed voorstellen dat dit erg vervelend is. Graag help ik je hier verder bij. Kun je in een privébericht jouw naam, adres, woonplaats, Telfort 06-nummer, telefoonnummer waarop je bereikbaar bent en jouw e-mailadres aan mij kenbaar maken?

Laïla
waarom kan ik niet bellen met mijn nieuwe mob want heb net 1 dag hij doet het al niet
ben niet bereikbaar

Reageer