Nieuw abonnement maar geen service (iPHONE 4S)

• 27 april 2014
  • 3 reacties
  • 634 keer bekeken

Ik heb vandaag een nieuwe iPHONE 4S gekocht met een telfort abonnement.
Geen verlenging van een abonnement, maar een nieuwe.

Nu weet ik niet precies wat ze in de winkel wel of niet gedaan hebben, maar ging er van uit dat alles wel ingesteld zou zijn en dus zou werken.
Via WIFI kan ik op internet en kon ook een iCLOUD backup van mijn ipod terug zetten, allemaal prima.
We hebben meerdere apple toestellen hier, dus qua instellingen zijn we hier vrij goed op de hoogte.

Wat het probleem is, is dat ik de melding hou "geen service"
Kan ook niet zoeken om handmatig een netwerk in te stellen, krijg helemaal niets, geen keuze.
Ook het opnieuw instellen bij "herstel netwerkinstellingen" werk ook niet, zelfde reslutaat dan voorheen.
Toestel uit en aan heeft ook geen zin en ik weet zeker dat de simkaart ontgrendeld is.

Ook aanmelden bij "mijn telford" zoals in het boekje staat door mijn mailadres aan te geven en op nieuw wachtwoord aanvragen te klikken heeft geen zin, want ik kan geen sms ontvangen (wat dan ook logisch zou zijn als er geen service is)

Het is nu weekend en ik kan (volgens mij) ook niemand bellen.
Kan natuurlijk tot maandag wachten, maar hoe fijn zou het zijn als iemand hier een (mogelijke) oplossing kan aandragen....ik zie hem ff niet meer.

Ik laat me graag verassen ;-)
groet,
Tom

3 reacties

Reputatie 8
Badge +15
Hoi Tom Smit en welkom op het forum.

Bij een activatie van een nieuw abonnement kan het tot 24uur duren voordat je simkaart en abonnement actief staat.
Zet regelmatig je toestel volledig uit en aan en controleer of je dan netwerk hebt.
Helaas , ook het wachten op de periode van 24 uur heeft (zoals ik helaas al had verwacht) niet mogen baten.
Ik denk dat ik morgen de servicedesk maar eens moet gaan bellen.

Ik kan niet anders concluderen dan dat er ergens (buiten de telefoon) niet goed ingesteld staat.

Mocht iemand nog tips hebben, dan graag, zo niet dan bellen we morgen en hopen we dat ze daar wel een antwoord hebben.
Badge
@Tom Smit,

Welkom op het forum en welkom bij Telfort! Balen dat je geen service hebt met jouw nieuwe abonnement, mijn excuses voor het ervaren ongemak. Is het inmiddels opgelost? Mocht het niet zijn opgelost, dan help ik jou graag verder. Kun je in een privébericht jouw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en e-mailadres aan mij kenbaar maken?

Laïla

Reageer