Nieuw abonnement iPhone, toestel nog steeds niet geleverd

• 4 december 2012
  • 0 reacties
  • 1660 keer bekeken

een lang verhaal,
ik heb een sim only abonnement omgezet in een aan abonnement met een apple iphone, tenminste dat was de bedoeling. De iphone bleek in zwarte uitvoering niet leverbaar, dus in overleg met een medewerkster van telfort is deze order gewijzigd in en een witte uitvoering omdat deze wel meteen leverbaar zou zijn. Ik vond dit prima en we veranderden de order van een zwarte in een witte iphone en deze zou uiterlijk zaterdag bij mij binnen zijn Tenminste dat was de bedoeling.
toen mijn iphone niet kwam ben ik gaan bellen met telfort klantenservice. En na lang heen en weer gebel zou het allemaal in orde komen, excuses van Telfort. Tenminste dat was de bedoeling.
Vandaag kreeg ik ineens een mail dat door een technische fout van telfort mijn order algeheel is geannuleerd... dus ik weer bellen. Toen bleek dat er inderdaad door telfort iets helemaal mis is gegaan wou ze samen met mij een nieuwe opdracht invoeren, tenminste dat was de bedoeling... maar helaas bleek door de zelfde technische fout het abonnement dat bij de niet ontvangen telefoon hoort al wel in het systeem te zijn doorgevoerd. (geen idee hoe dat kan, ik heb niks geen telefoon en geen sim kaart) Of ik even de klantenservice terug wou bellen en wou vragen of de wijziging abonnementsvorm uit het systeem gehaald kon worden... daarna zou de order opnieuw ingevoerd kunnen worden, althans dat was de bedoeling...... volgt u het nog? Ik weer bellen met de klantenservice en wat denkt u? de wijziging abonnementsvorm kon niet meer uit het telfort systeem gehaald worden, en of ik maar een klacht wou aanmaken en dan zou ik binnen 10 dagen wel een antwoord krijgen.....
Het kan toch niet zo zijn dat door een interne systeemfout van Telfort, de klant maar de dupe is, omdat niemand iets kan wijzigen in het Systeem???
Ik hoop dat er iemand is die weet wat ik nog meer kan doen om toch zo snel mogelijk de iphone te krijgen zoals eigenlijk de bedoeling was
???

0 reacties

Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!

Reageer