Nieuw abonnement 2 weken eerder ingegaan?

• 13 mei 2012
  • 3 reacties
  • 2308 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Omdat mijn modem de laatste dagen een beetje de weg kwijt was heb ik even in Mijn Telfort gekeken hoe het met mijn nieuwe abonnement zit.Volgens mijn bestellingsbevestiging zou de upgrade van mijn nieuwe abo (van internet plus naar internet standaard) op 24 mei 2012 ingaan. Nu blijkt dat het abo op 11 mei al is ingegaan maar ik heb geen mailtje gekregen dat dit eerder zou gebeuren en ik heb ook nog geen nieuw modem ontvangen wat ik wel nodig heb bij dit nieuwe abonnement.
Kunnen jullie mij melden wanneer ik mijn nieuwe modem krijg en waarom is het abo eerder ingegaan zonder dat ik daarvan op de hoogte ben gesteld?

3 reacties

Reputatie 1
Badge
Inmiddels maar eens gebeld met de Klantenservice afgelopen maandag. Daar bleek dat er helemaal geen nieuw modem voor mij besteld was........
Dat wordt nu in orde gemaakt en ik hoop binnen enkele dagen een nieuw sneller modem te ontvangen waarmee ik mijn nieuwe snelheid kan behappen.
Even afwachten dus
Reputatie 1
Badge
Tja, helaas kreeg ik hetzelfde modem als hier al staat....
Het blijkt dat het nieuwe 2800modem niet geschikt is voor ISDN en ik dus ook de nieuwe snelheid niet krijg.
Waarom dan een aanbod op mijn persoonlijke pagina terwijl het bekend is dat ik ISDN heb?
Maar een mail naar de Klantenservice gestuurd en maar afwachten.
Reputatie 4
Badge +3
@papillon,

Dat is erg verelend om te lezen. Ik kijk dit alles graag nog een keer voor u en uw moeder na. Maak in een privé bericht de naw-gegevens en een 06-nummer waar u op te bereiken bent kenbaar, dan ga ik hier achteraan.

Nogmaals mijn excuses.

Henk

Reageer