Nieuw abbonnement of verlenging

  • 1 juni 2012
  • 1 reactie
  • 1472 keer bekeken

Ik heb een nieuwe htc one x gekocht.
Nu heb ik nog een bestaand telfort abbonnement dat loopt tot 2-07-2012.
Bij the phone house heb ik 18 mei mijn abbonnement latenwijzigen naar Sim only 500mb en 2 uur bellen,.
Nu heb ik deze weken geen tijd gehad om te controleren of mijn abbonnement gewijzigd is.
En als ik dat kon was telfort regelmatig uit de lucht.
Wat blijkt : mijn nieuwe simonly abbonnemnet staat in de wacht!!
Ik betaal nu gruwelijk veel kosten voor data en telefonie.
Waaarom sta ik in de wacht??
Is mijn abbonement wel verlengd?
Ga ik nu na 10 min bellen wel gratis bellen -
Ik ben al meer dan 10 jaar klant !!!

1 reactie

Badge
Welkom op het forum @niek! Als uw bestaande abonnement 2 juli 2012 afloopt, dan gaat uw verlenging dan pas in. Een verlenging gaat altijd pas in op het moment dat uw huidige contractperiode is afgelopen. De huidige contractperiode stopt niet omdat u uw abonnement heeft verlengd. Mijn Telfort is niet regelmatig uit de lucht. Op 24 mei waren er problemen, mijn excuses voor het ongemak. De volgende dag was Mijn Telfort gewoon weer bereikbaar. Onze klantenservice (telefoon en e-mail), de Telfort winkel of wij hadden u gewoon kunnen voorzien van gewenste informatie.

Laïla

Reageer