Niet tevreden met huidige aanbieding voor verlengen

• 4 september 2015
  • 4 reacties
  • 473 keer bekeken

Ben ook al een behoorlijke tijd klant van Telfort en zou best voor een jaar willen verlengen maar hetzelfde abonnement zou 70 cent duurder zijn dan mijn huidige. Heb nu 150 min 500mb en 100 sms voor 13,32 als ik voor twaalf maanden zou verlengen zou het me in de aanbieding 14 euro kosten. Ja dan kan ik onbeperkt sms versturen maar ik haal nu al nauwelijks meer dan 5 sms'jes per maand en heb het sms abonnement alleen om niet voor verassingen komen te staan. MB's maak ik ook nooit op dus hoef ze ook niet drie maanden mee te nemen. Ik hoef echt niet het onderste uit de kan te hebben bij verlengen want ik ben hartstikke tevreden over Telfort maar dit is wel heel karig.

4 reacties

Wederom helemaal niks gehoord van jullie, ik ben tevreden over jullie netwerk maar jullie klantenservice is echt waardeloos. Eerst krijg ik een verlengaanbod waarbij ik meer moet betalen dan voor mijn huidige abonnement en dan vertel jij me dat afspraken moeten worden nagekomen en wederom hoor ik helemaal niks.

Nu mijn voorstel, hoeft de verkoopafdeling ook niet meer na te denken, ik verleng mijn sim-only met 1 jaar, verhoog mijn belminuten naar 300 en hou mijn 500mb internetbundel. Daarnaast gratis sms en na tien minuten gratis bellen (de standaard) en hiervoor betaal ik 14 euro per maand.
Reputatie 4
Badge +1
Dat je hier niet tevreden over bent, kan ik mij goed voorstellen Richard. Mijn oprechte excuses hiervoor. Gemaakte afspraken moeten gewoon worden nagekomen. Ik ga de betreffende afdeling direct een mail sturen met het verzoek om zo snel mogelijk contact met jou op te nemen.
Ik ben inmiddels 1x gebeld door Telfort maar toen ik op mijn werk was dus afgesproken om een dag later 's avonds teruggebeld te worden. Inmiddels twee weken later en niks gehoord.

Ik hoef niet perse te verlengen maar kom iig gemaakte afspraken na.
Reputatie 4
Badge +1
Beste Richard, dat je graag een goede aanbieding wilt ontvangen is goed te begrijpen. Het is voor mij lastig om hier iets over te zeggen zonder dat ik jouw gegevens heb bekeken. Zou je mij jouw 06-nummer willen sturen in een privébericht? Dan kijk ik met je mee en kunnen we verder praten!

Reageer