niet te Vreden

• 16 februari 2015
  • 0 reacties
  • 189 keer bekeken

ik kon mijn contract verlengen al in december jongs lede
blij met me nieuwe telefoon L3 G3 ik met een telefoonservice schade afgesloten voor 6,50 per maand extra wat ik altijd doe voor de zekerheid
na 3 weken is er een ongeluk gebuurt met de telefoon
ik op gezocht hoe ik het kan opsturen voor reparatie en opgestuurd met een kopie bon
na weken geen bericht ontvangen hebben in brief of mail of telefoon contact
heb ik de klanten service gebeld l waar ik te horen heb gekregen dat mijn contract niet verlengt is met een nieuwe telefoon
heb ik daarom geen bericht gekregen van de reparatie dag ik maar de dame van de klanten service vertelde mij dat ik terug naar de winkel moet om het te regelen ik naar de winkel het verhaal weer verteld zij hebben het uitgezocht ze vertelde mij dat er toen een storing was en toen niet de contract goed was gegaan ze heeft per direct mijn contract verlengt en een bericht gestuurd met een verzoek om mijn toestel te repareren met de telefoon schade service
ik weer bellen hoe en wat naar de klanten service om dat ik niets hoor over me telefoon hoor
(lekker van het kastje naar het muurtje ) dus ik weer het hele verhaal vertellen dat ik wilde weten hoe het nu voor stond met de reparatie
kreeg een mail met een prijs opgaven van 20 jan gedateerd dus eerder dan dat mijn contract werd verlengt wat niet de afspraak was wat ik had met we winkel
7 feb is mijn contract verlengt wat eigenlijk in dec had moeten plaats vinden maar wordt nu weer naar de winkel gestuurd
ik ben er moe van geworden ik weet het niet meer hoe het nu zit
het liefst wil ik me contract nu weer ontbinden

0 reacties

Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!

Reageer