beantwoord

Niet meer bellen na verlenging

• 28 maart 2016
  • 5 reacties
  • 689 keer bekeken

Hallo,

Ik heb mijn contract verlengd en een nieuwe simkaart ontvangen, deze heb ik geactiveerd maar kan nog steeds niet bellen of gebeld worden. Krijg de melding "kan niet verbinden probeer later opnieuw"

Hoe los ik dit op ? Heb gisteravond de kaart geactiveerd maar het toestel niet opnieuw opgestart, dit heb ik vanmorgen pas gedaan. Het betreft een Galaxy S7 Edge.

b.v.d. voor de info.

Rokit
icon

Beste antwoord door Rokit 29 maart 2016, 15:30

Ben inmiddels in de winkel in Zwolle geweest en hier een nieuwe simkaart gekregen. Winkelmedewerker was zeer behulpzaam TOP. En mijn toestel werkt week zoals het moet.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Heb je ook al handmatig netwerk proberen te selecteren?
Heb je ook al handmatig netwerk proberen te selecteren?

Dat heb ik gedaan? Krijg dan de melding "Kan niet verbinden, probeer het later opnieuw"
Heb vanmorgen met Telfort gebeld, die hebben wat geprobeerd moest de telefoon opnieuw opstarten...geen succes( had ik zelf daarvoor ook al gedaan!) Toen moest ik hem uitzetten en 10 minuten later weer aanzetten en werkte het dan nog niet moest ik weer bellen...werkte dus niet...weer gebeld en de dame vertelde mij dat ik het maar moest proberen via de site toestelhulp van Telfort...maar had ik allemaal al gedaan....en daar zit ik nu thuis met een niet werkende telefoon...en nu ?...ik denk dat ik maar van Hoogeveen naar de Telfort winkel in Zwolle rij misschien dat ze me daar kunnen helpen want zo schiet het niet op..
Reputatie 1
Kunnen ze je niet gewoon een nieuwe simkaart sturen?
Ben inmiddels in de winkel in Zwolle geweest en hier een nieuwe simkaart gekregen. Winkelmedewerker was zeer behulpzaam TOP. En mijn toestel werkt week zoals het moet.