beantwoord

niet komen opdagen ondanks afspraak installatie

• 27 november 2013
  • 1 reactie
  • 1254 keer bekeken

Badge
Ik heb volgende brok ergenis mogen ervaren, zal eerst even uitleggen hoe ik woon namelijk in een zelfstandige woning met zorg , verleden week kwam ik toevallig in de centrale ruimte  waar op hetzelfde moment de telefoon over ging , het bleek een monteur van Bam Infrastructuur te zijn  betreffende installeren glasvezel modem in mijn woning te zijn . Deze mijnheer kreeg te horen waarom hij mij persoonlijk niet belde aangezien wij hier onze eigen persoonlijke providers contracteren . het was puur toeval dat ik daar op dat moment aanwezig was en de desbetreffende mederwerker de telefoon aan mij overhandigde en zij kon meeluisteren waarover het ging.
Ik vroeg monteur waarom hij mij niet had gebeld namelijk ik ben de klant van telfort en heb zelf een telefoonnnummer waarop ik bereikbaar ben .Maar kortom wij hebben de afspraak gemaakt dat deze monteur op woensdag 27 november een glasvezelmodem zou installeren  . Ik heb de hele dag hier zitten wachten en omstreeks ca 16.30 uur telfort gebeld waarop ik te horen kreeg dat de monteur waarschijnlijk nog kwam  maar dat bleek niet te kloppen avonds wederom gebeld met de klantenservice welke vertelde een mailtje te gaan sturen en dit zal geen tweede keer gebeuren. Ik heb zelf jaren lang een bedrijf gehad maar mij altijd aan mijn afspraken gehouden en in ieder geval klant  ten alle tijde gecontacteerd bij eventuele problemen .Kortom ik heb een andere afspraak moeten afzeggen en moet maar afwachten hoe dit verder geregeld gaat worden . Sorry Telfort mijn ervaringen waren over het algemeen goed maar als ik ergens niet tegen kan en boos om wordt is als afspraken niet nagekomen worden .

Vriendelijke groeten
Dirk Boonstra
icon

Beste antwoord door Peer1 28 november 2013, 15:55

@boontjeonline,

Wat vervelend om te horen dat de monteur niet langs is geweest. Ik heb in het systeem gekeken en zie dat mijn collega inderdaad een mail heeft gestuurd naar desbetreffende partij. De monteur zal zo spoedig mogelijk contact met je opnemen om opnieuw een afspraak met je te maken. Excuses voor het ongemak.

Peer
Bekijk reactie

1 reactie

Badge
@boontjeonline,

Wat vervelend om te horen dat de monteur niet langs is geweest. Ik heb in het systeem gekeken en zie dat mijn collega inderdaad een mail heeft gestuurd naar desbetreffende partij. De monteur zal zo spoedig mogelijk contact met je opnemen om opnieuw een afspraak met je te maken. Excuses voor het ongemak.

Peer

Reageer