Ik vroeg monteur waarom hij mij niet had gebeld namelijk ik ben de klant van telfort en heb zelf een telefoonnnummer waarop ik bereikbaar ben .Maar kortom wij hebben de afspraak gemaakt dat deze monteur op woensdag 27 november een glasvezelmodem zou installeren . Ik heb de hele dag hier zitten wachten en omstreeks ca 16.30 uur telfort gebeld waarop ik te horen kreeg dat de monteur waarschijnlijk nog kwam maar dat bleek niet te kloppen avonds wederom gebeld met de klantenservice welke vertelde een mailtje te gaan sturen en dit zal geen tweede keer gebeuren. Ik heb zelf jaren lang een bedrijf gehad maar mij altijd aan mijn afspraken gehouden en in ieder geval klant ten alle tijde gecontacteerd bij eventuele problemen .Kortom ik heb een andere afspraak moeten afzeggen en moet maar afwachten hoe dit verder geregeld gaat worden . Sorry Telfort mijn ervaringen waren over het algemeen goed maar als ik ergens niet tegen kan en boos om wordt is als afspraken niet nagekomen worden .
Vriendelijke groeten
Dirk Boonstra
Beste antwoord door Peer1
Wat vervelend om te horen dat de monteur niet langs is geweest. Ik heb in het systeem gekeken en zie dat mijn collega inderdaad een mail heeft gestuurd naar desbetreffende partij. De monteur zal zo spoedig mogelijk contact met je opnemen om opnieuw een afspraak met je te maken. Excuses voor het ongemak.
Peer