Niet helemaal duidelijkheid over Abonnement.

• 28 januari 2015
  • 6 reacties
  • 655 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Hi Telfort,

ik zit te twijfelen om over te stappen naar een andere provider die wat goedkoper is met telefoon & abonnement, alleen kon ik hier niet écht duidelijk opmaken of hier bij Telfort nou lease toestellen zijn of als je een abonnement afsluit dat het dan gewoon je eigendom is.. Kan iemand mij hier misschien duidelijkheid over geven? En zijn jullie veder tevreden over Telfort.. Ik kom nu zelf bij Vodafone weg en eerlijk gezegd vind ik die klantvriendelijkheid ver te zoeken, je kunt niks met ze regelen en bereik is helaas vanaf mijn woonplaats ver te zoeken... Ik hoop op meningen van anderen, ben erg benieuwd!

Met vriendelijke groet,
Patricia.

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

6 reacties

Badge +2
@PatriciaRozenbergx,

Welkom op het forum!

Fijn te vernemen dat je Telfort overweegt. Bij mobiele abonnementen is het toestel eigendom. Hoe is het bereik in jouw woonplaats, al bekeken?

Daphne
Reputatie 1
Badge
Dankjewel , Ah oké ik dacht al dat het toestel eigendom was maar wou het even voor de zekerheid weten dankjewel. 🙂 Ik heb de bereikbaarheid nog niet bekeken klikte wel op je link maar deze deed het helaas niet.. Ik zal eens zoeken via het zoek icoontje hihi bedankt voor de tip!

Patricia.
Hi Telfort,

ik zit te twijfelen om over te stappen naar een andere provider die wat goedkoper is met telefoon & abonnement, alleen kon ik hier niet écht duidelijk opmaken of hier bij Telfort nou lease toestellen zijn of als je een abonnement afsluit dat het dan gewoon je eigendom is.. Kan iemand mij hier misschien duidelijkheid over geven? En zijn jullie veder tevreden over Telfort.. Ik kom nu zelf bij Vodafone weg en eerlijk gezegd vind ik die klantvriendelijkheid ver te zoeken, je kunt niks met ze regelen en bereik is helaas vanaf mijn woonplaats ver te zoeken... Ik hoop op meningen van anderen, ben erg benieuwd!

Met vriendelijke groet,
Patricia.

Hallo Patricia,

Hopelijk ben ik nog niet te laat met mijn advies.
Ik zou nog eens heel goed nadenken voordat je naar Telfort overstapt.
Ik had een nieuw toestel gekocht en dat was niet goed. Intussen is hij 3 keer weg geweest naar de reparatiedienst. Tussendoor heb je dan geen telefoon want zij hebben dan geen tijdelijk toestel voor je! Nu deed mijn toestel het goed maar het was wel goed beschadigd. Ik kon het nog een keer laten opsturen. Nu ben ik er achter gekomen dat ik een ander toestel heb ontvangen omdat mijn ander toestel niet meer te repareren was. Op de bon van de reparatiedienst stond dat er geen defect was aan mijn toestel en ik moest € 39,65 betalen. Het klopt dus niet. Ik wilde een nieuw toestel in de winkel maar dat kreeg ik niet. Klantenservice gebeld en die gooide op een gegeven moment de hoorn op de haak. Ik voel me belazerd. Ik schakel nu mijn rechtsbijstand verzekering in. Dus,.... wel of geen telfort aan jouw de keus.
Groetjes Nelly
Badge +2
@PatriciaRozenbergx,

Mijn excuses, inmiddels heb ik het linkje aangepast.

@Nelly Reijnders-Manders,

Dank voor het delen van jouw ervaring. Werkt het andere toestel wel naar behoren? Graag zoek ik alsnog voor je uit wat er precies aan de hand is. In een privébericht kun je jouw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer aan mij doorgeven.

Daphne
Hi Telfort,

Met vriendelijke groet,
Patricia.

Hey Patricia,

Als je het aan mij vraagt raad ik geen Telfort aan,
Ik ben al 11jr. Klant geweest en nooit een beloning of iets ervan genoten. Klantenservice is ook nix.. Zei kunnen je meestal niet helpen zeggen ze dan als je het ergens niet mee eens bent. Zo 2jr geleden wilde ik me abo verlengen en ze hanteerden toen lease toestellen, of losse toestel kopen. Nou ik had op dat moment vrij weinig keuze en ik moest oneens maar tog leasen. Had ik een 2 jarig abo zodat ik zo weinig mogelijk hoefde te betalen. Nu uiteindelijk hebben ze het leasen tog afgeschaft, waarschijnlijk omdat het tog niet zo goed bleek te lopen. En ja hoor zat ik tot dit jaar nog vast aan een voorwaarde van het lease gedoe terwijl het eigenlijk niet meer bestaat. en ik er toen al oneens mee was maar geen keuze had. Pff nu inmiddels is me toestel beschadigd en hij gaat niet meer aan. Omdat het toen 2jr geleden lease was (wat nu niet meer is) moest ik of €104 ongv betalen om toestel wat niet werkt om te kopen of een inlever boete erbij betalen omdat het defect ingeleverd word. Ik vind et belachelijk! Ik krijg na 11jr klant te zijn überhaupt geen nette behandeling van de klantenservice. Op een goede service of wat kortingen kan ik al helemaal niet rekenen. Als je lease had ik me laten vertellen dat je een soort van verzekering erbij betaald dus als het toestel schade heeft of wat dan ook, je het zou kunnen laten repareren + je zou ng geens een eigen bijdragen dan van €50/€70/€90 betalen. Dat was niet eens erg, toen ik belde om te vragen over et repareren kwamen ze ermee dat ik alleen een basis verzekering had. Dus schade door eigen toedoen viel er niet onder. Dus zou ik €300 zoveel moeten betalen vr de reparatie van een iPhone5s. Kortom. Als je een tel leased hoe dan ook je moet aant einde betalen! Telfort is een troggelaar in dit geval. Pfff wat een service ook! Bel je als klant betaal je al 50ct P/gesprek, ben je op een verkeerde afdeling beland ongeacht de reden, kunnen ze je niet terug koppelen en mag je weer nog eens bellen. Gaat je 2e 50ct in. Maar goed, na betalingen doen stopt eindelijk mn abo strax bij Telfort en ben ik verlost zal ik maar zeggen! Vroeger was ik wel tevreden overigens tot de laatste 3jaren. Jammer voor mij, maar Telfort boeit het niet eens. Andere providers bieden j nog soms mooie aanbiedingen om j als klant te behouden, maar Telfort zegd keihard, " oke mevrouw, als u dat wenst kunnen we u niet tegen houden.

Grt..
Reputatie 3
Lol, en zo kun je het rondje providers wel weer aflopen. De ervaringen die ik bij Telfort heb zijn gewoon prima. In tegenstelling tot mijn vorige provider Tele2, die er echt een zootje van maakt onder het mom van 4G, waar ze verschrikkelijk achter lopen. Dus ik ben het compleet oneens met JayD.

En aanbiedingen? Pfff, altijd weer dat overstappen. Gewoon blijvende scherpe prijs in plaats van die aanbiedingen die altijd weer ervoor zorgen dat oude tevreden klanten de dupe zijn! Dat is pas respectloos.

Verder was leasen inderdaad een mislukkig, echter dat je een contract moet uitzitten, is bij leasen nou eenmaal het geval. het is gewoon een soort lening waarbij je geen eigenaar wordt van het toestel.